2010. október 31., vasárnap

Új szerzeményeim


Már kifelé tartok a náthából, nagyon remélem (és ajánlom is magamnak), hogy a héten már újra tudok futni reggelente, mert hiányzik rendesen a reggeli megszokott kis fél órám. De mivel még mindig taknyos vagyok és a torkom is kapar, így inkább nem kockáztatok a néha 0 fokos reggelekben.
Tegnap tornáztam picit lightosan, hasizom és pici comb és fenékgyakorlatok, jövő héten viszont majd újra rákapcsolok, mert lesz mit ledolgoznom, az tuti. :)
Viszont beszereztem a helyi bioboltban egy csomó egészséges dolgot, amivel majd kisérletezgetni szeretnék otthon főzés-sütésben, mint pl. nyírfacukor, xilit, zabpehelyliszt, Graham liszt, zabpehely. Megvettem a Kilófaló finomságok c. könyvet, egy csajszi írta, aki szintén sokat fogyott és mivel szeret enni és sütizni, így rengeteg receptet alakított át "ártalmatlanná" vagy legalábbis kevésbé hízlalóvá. Érdekesnek tűnnek a kaják, sütik, majd kipróbálom őket.
Pár új ruhát is beújítottam, vettem egy hosszú, kötött pulcsit, ami vastag övvel nagyon csini az új csizmámmal, találtam egy jó kis vastag övet is, ami ezzel a pulcsival is szuper és a hosszabb esprit felsőmmel is jól mutat. Egy csini nyakláncot is találtam magamnak, egy barna fából készült szív van barna bőrön és még pár lógó dísziti, nagyon csini. Nőcisebb csizmát nem igazán találtam, mert olyan "egybemagastalpú" csizma most szinte sehol nincs, de majd kint is körbenézek, hátha ott találok. Ez annyira nem sűrgös, a st.oliver csizmát most jobban kihasználom, nagyon imádom, kényelmes! :)
Holnap még kihasználom, hogy van bébiszitterem Kismacira a nagyiék személyében, és délelőtt moziba készülünk a tesómmal, ezer éve nem voltam. Az új Julia Roberts filmet nézzük meg "matiné időben" ( 10-kor), de így is jó lesz kimozdulni kicsit, csinin felöltözni. :)
Kedden pedig újra kezdődnek a "szürke" hétköznapok, dél körül indulunk haza, este már a saját ágyunkban alszunk és talán szerdán már mehetek futni. :))

Nincsenek megjegyzések: