2011. május 8., vasárnap

Esős utolsó nap

Nehogy véletlenül nagyon programozni tudjunk utolsó nap... :(

Tegnap az almavirág fesztivál szuper volt és hozzá az időjárás is kedvezett. Délelőtt még óvatosak voltunk, farmerben, bőrcipőben mentünk le, de kb. egy óra múlva már rövidujjú felsőkban flangáltunk, annyira meleg volt.

Délelőtt még nem volt annyira nagy élet, így kényelmesen tudtunk Bennyvel is sétálgatni, felment a színpadra is, figyelgette a készülődő zenekart, megnéztük a pónilovakat, ugrálóvárat, az árusokat, vettünk ebédre kemencés lángost (ami utána nagyon megfeküdte a gyomrunkat, biztos büntetésből :D ), meglestük anyáékat lent a szigetben, ahol a nordic walkingosok túráztak, aztán jöttünk fel, ebédeltünk, Kismaci ment aludni, mi is pihentünk és délután újra visszamentünk. Délután már lazábban öltöztünk, 3/4-es gatya, rövidujju, vékonyabb cipő, épp egy rockzenekar előadásának a végére értünk oda, azt megnéztük, utána a tiroli barátnőmékkal találkoztunk, megkóstoltuk a kürtös kalácsot, ami nem volt egy nagy eresztés, megint mentünk pár kört, de addigra már elég sokan lettek, így nehezen tudtunk haladni, úgyhogy 5 után jöttünk fel. Elköszöntünk anyáéktól, mert mentek Gyulára pihenni egy hétre, a hugom vitte le őket autóval, így éjszaka kettesben voltunk Bennyvel a nagy házban, de nem féltünk. :)))) + amúgy is van egy házörző véreb, akitől sztem senki nem merne bejönni. :D

Este gondolkodtam, hogy nassoljak, eszegessek valamit, de végül csak egy szendvicset ettem késői vacsoraként, ez nálam már nagy szó. :)))

Reggel, mire felébredtünk a húgom már itt járt a közelben, úgyhogy ő hozta a reggeli kakaós kalácsot, hozzá kakaót ittunk, kirúgtunk a hámból. :)))) Délelőtt csak boltban voltunk, mert szakad az eső reggel óta, utána gyors ebédet csináltam, tejszínes, brokkolis, csirkés tésztát, finom lett nagyon. A tesóm megkért, hogy csináljunk egy "kis" tésztasalátát is, hogy legyen neki a napokra kajája, fél kg száraztésztából be is kevertünk egy picike adagot. :)))))

Délután a mamámhoz megyünk be elköszönni, aztán estefelé már pakolni tervezek, mert holnap reggel indulunk vissza, P már vár minket nagyon. Remélem, hogy otthon szebb idő fogad minket, kedden mindenképpen tervben van a futás, nincs lazsálás. Tegnap teljes pihenőnap volt, de most mindjárt megyek is felsőtest tornázni, és talán este még szobabringázás is lesz, meglátom... a tévében úgysincs semmi értelmes. :(

Már annyira megszoktam azt, hogy szinte minden nap mozgok valamit, hogy nem találom a helyem és rendesen lelkiismeretfurdalásom van, ha nem mozgok egy nap. Azt el sem tudom képzelni, hogy két, egymás utáni napon ne tornázzak, tiszta függő lettem. :)))) Úgyhogy most megyek is, mert a végén elnetezem a drága időt, amikor tornázni is lehetne :)))