2011. május 3., kedd

Új hét

Tegnap jó szaladgálós napunk volt, ma már nyugisabb lesz...

Tegnap még volt kocsim, így reggel Bennyvel és anyával kiugrottunk a Park Centerbe és vettünk Bennynek egy újabb játszós cipőt, mert kezdi szétnyúzni az egyetlen sötét cipőjét, utána beugrottunk az Aldiba vásárolni, aztán mentünk a mamámhoz anyák napi meglepire. Csak mi voltunk hozzá bejelentkezve, de meglepetésként megjelent az unokahugom is a családjával, pici babájával, így a dédit meglepték a dédiunokák anyák napja alkalmából. :) Csináltattunk neki egy anyák napi fotót kerettel a két prüntyivel, örült neki nagyon. Ott is ebédeltünk nála, bár nem volt olyan jó a kaja, éhes maradtam, de a szándék a fontos. :)))

Reggel megint futással kezdtem a napot, 35 percet voltam, ami 4,3 km volt, de csöpögött az eső, viszont nem adtam fel, mentem egy kört. Szerencsére utána már nem lett nagyobb eső, így meg lett mentve a nap. Délután itt sétáltunk a környéken, egy ismerősünknél megnéztük a húsvéti nyuszikat, bár Bennyt inkább a labda érdekelte, a nyuszikra csak oda-odalesett. :)))) Aztán mire lebeszéltem, hogy bemegyek este spinningre, addigra hívott az ismerősöm, hogy akkor vihetem a kocsit átnézésre és elviszi műszakiztatni szerdán, úgyhogy spinning sztorno (pedig az ismerősöm még gálánsan fel is ajánlotta, hogy eljön értem és vissza is hoz, de addigra már anyáéknak is dolga akadt és nem akartam kavarni). Átvittem az autót, megvacsoráztunk és a Barátok közt alatt tekertem 40 percet a szobabringán spinning helyett. Azért az is jól esett. :)

Tegnap abonettet reggeliztem és vacsoráztam kőrözöttel, nagyon finomat csinált most anya, alig lehet abbahagyni. :) Szerintem még ma reggel is azt fogom enni, nyami.

Ma reggel is már letudtam a futást, ma 40 percet voltam , 5 km. Ma tuti melegebb lesz, mert már most lehetett érezni, kicsit melegem volt a dzsekimben. Mivel ma nincs autóm, így délelőtt játszótéri bandázás van tervezve Zita barátnőmmel és Szila is kinéz a kisfiával lehet. Délután pedig majd jön a húgom az autóval a munkából és esetleg elugrunk valahova, a gyerekülést direkt kivettük, hogy legalább egy kocsival majd tudjunk ugrálni délutánonként. A héten kell majd mennem bioboltba is, elfogyott a xilitem + szeretek ott körbenézelődni, mindent megfogdosni, átböngészni. :))))

De most megyek is, mert reggeli van, aztán kezdődik a nap.

Napsütéses napot Mindenkinek! :)

1 megjegyzés:

Gaabee írta...

Anitám, kifelejtetted a kv-ból a 2dl tejet :)))))