2011. május 4., szerda

Gyors életjel

Ma zsúfolt nap volt, hulla lettem estére

Sok minden történt ma, visszakaptam a kocsimat, voltam decathlonban, könyvesboltban, délelőtt felsőtest tornáztam, délután motoroztunk Bennyvel és a húgommal a Duna parton, vacsi után pedig beugrottam spinningre, de előtte bemelegítésnek futottam a futógépen negyed órát. A spinningen patakokban folyt rólam a víz, sztem 3 litert tuti kiizzadtam. :)))) Szuper volt, ez a csajszi tényleg jobb, mint akinél először voltunk, de keményebb is az órája. Kár, hogy nem tudok minden héten eljárni hozzá, azt hiszem, hogy hamarabb lennének gyönyörű combizmaim. :)))

Holnap majd írok bővebben, most alvás, mert reggel viszont futás, ma volt a futómentes napom, viszont helyette még többet tornáztam, mint szoktam. :))) Sebaj, ilyen is kell.... holnap babázós nap lesz, délelőtt és délután is, meglátjuk, hogy Benny hogy bírja, megint elég nyafis napjai vannak, ha gyerekeket lát... :((( Én bízok a legjobbakban, rajta múlik a holnap....

Jó éjszakát! :)

Nincsenek megjegyzések: