2011. május 29., vasárnap

Pihenős vasárnap

Ma jó kis napunk volt, el is fáradtam így estére. :)

Reggel Benny már elég korán kukorékolt, mintha érezte volna, hogy P apukája, Opa már fél 9 után itt lesz érte (negyed 10 helyett :D ) és mennek együtt csavarogni. Még éppen reggeliztünk, mikor Opa ideért, de érdekes módon Benny hiszti nélkül jött átöltözni, mert tudta, hogy annál hamarabb indulhatnak kirándulni. :) Az Alte Donauhoz mentek faleveleket gyűjteni, kacsákat, halakat megfigyelni, sétálni stb...

Mi is kihasználtuk a nyugit, negyed 10-kor már a közeli konditeremben voltunk, P-nek bérlete van, nekem pedig napi jegyet vettünk. Futni nem készültem a fájós lábam miatt, de az elipszistrénert bírta simán, úgyhogy azon tekertem 45 percet. Nagyon jól esett és ilyenkor mindig hiányzik a konditerem hangulata, régen törzsvendégek voltunk, de azóta már Benny is megérkezett hozzánk, így nehezebben lehet megszervezni, hogy eljárjak, pedig tudnék megint minden nap találni magamnak ott gépeket. :)))) A végén még beugrottam negyed órára szolizni is, így teljes volt a délelőtti fitness-wellness. :) Ebédre P szüleihez mentünk, isteni toscanai csirkét csinált.

Míg a fiúk aludtak, én kimostam két adagot, végre megint jó idő van, így hamar megszáradnak az erkélyen a ruhák. Délután megint a közeli Blumengartenbe (botanikus kert) mentünk át, vettünk a bio standon finom sajtot, sonkát, P-nek tepertőt, répás-teljes kiörlésű kenyeret, fincsi hideg vacsorát tálaltunk belőlük utána este. :) Rengetegen voltak, mindenkit kicsalt a jó idő, Benny is élvezte nagyon.

Mivel P a héten még itthon lesz, így holnap reggel elmegyünk Benny óvodai beiratkozását lebonyolítani, utána bevásárolunk, pakolászunk, mert úgy néz ki, hogy elmegyünk két napra majd Sárvárra egy kicsit kikapcsolódni, ha már a nyári szabi nem jön össze. Találtam egy gyerekbarát apartmant a fürdővel szemben, régen mindig a fürdő épületében lévő hotelben szálltunk meg, de egy horkoló férjjel és egy kétévessel ez ma már nem igazán kivitelezhető, így mindenképp két légterű szállásokat kell keresnünk, ha egyszer végre kimozdulunk. :))) Barátságos volt a tulajdonosnő is, az ár is barátságos, a fürdőt ismerjük, úgyhogy holnap bevásárolunk egy adag kaját, fontosabb dolgokat, a többit pedig majd ott. Jó lesz kicsit feltöltődni, picit máshol lenni, még ha két éjszakára, akkor is.

Nincsenek megjegyzések: