2011. május 27., péntek

Fitt péntek

Futás nélkül is lehet fitten indítani...

Bár tény, hogy nem ugyanaz. :((( Reggel már nem bírtam magammal és felkeltem 6-kor, felöltöztem futócuccba és lementem a tóhoz. Futást nem is erőltettem, csak próbáltam tempósan sétálni. Két kört tettem meg, ami 4 km, de sajna meg sem izzadtam, és még a tized kalóriát sem égettem el a futásnak... mindegy, az az egy vígasztal, hogy jól indult a napom, nyugiban, ébredező környezetben sétáltam egyet, friss levegőn voltam, a semminél több. Kétszer próbáltam meg gyorsítani, de nagyon fájt, úgyhogy inkább nem erőltettem. Majd csak rendbe jön egyszer, de jövő héten elmegyek ortopédiára, nincs mese!!!

Reggel összeszedtem az erőmet és megittam egy evőkanál almaecetet 3 dl vízzel kikeverve, nem is volt annyira rossz, mint amennyire vártam. :) elviselhető, úgyhogy ebéd előtt is fogok és alvás előtt is. Sok jó dolgot olvastam róla, a lúgosítás is rámfér mostanában és kicsit felpörgeti az anyagcserét. Hát hajrá! :)))

Ma délután "szabadot" kaptam P-től, a fiúk kettesben lesznek, én pedig elmehetek nyugodtan plázázni, körbenézni. Szeretnék egy-két nyári cuccot beszerezni magamnak és Bennynek is, a bioboltban nyüszögésmentesen megnézegetni mindent, böngészgetni stb... az élet apró örömei egy kisgyerekes anyukának. :)))) Előtte 3-ra egy állásinterjúra is megyek, még őszig itthon vagyok Bennyvel, de mellette szeretnék dolgozni megint, ha találnék valami érdekeset és olyat, hol nem kell éjjelig maradnom, mert pont ezért fejeztem be a hotelben is. A mai egy fitnessterem recepciója lenne, amit tényleg szívesen csinálnék, de természetesen csak ha összeegyeztethető Bennyvel. Szerintem simán kivitelezhető lenne, hogy heti egyszer, max. kétszer menjek délelőtt, de majd meglátjuk, hogy mik az elképzelések a másik oldalról. Mindenesetre az már pozitiv szerintem, hogy este elküldtem a papírjaimat és másnap már hívtak, de először tényleg meghallgatom, hogy ők mit ajánlanak, mert lehet, hogy teljesen más az elképzelésük, mint nekem... azért drukkoljatok! :)))

Most megyünk vásárolni, ebédre cézár salátát kívántam, P is rábolintott, Bennynek majd a csirkecicihez csinálok kis krumplipürét, azt nagyon szereti. Már nem írok semmit a kajálásokról, mert mindig akkor bukok meg, mikor valamit határozottan ide lejegyzek. :))))) Lesz, ahogy lesz, a lényeg, hogy sosem adom fel azt a célomat, hogy újra 60 kg legyek! :))) Ez fix, és az is marad!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések: