2011. május 10., kedd

A megszokott kerékvágás

már hiányzott... :)

Mindig leírom, mert tényleg így van, de jó otthon lenni a szüleimnél, viszont egy idő után már vágyakozok vissza a kis megszokott környezetembe, lakásunkba, életmódomba és a tegnapi érkezésünk után is elég hamar visszaszoktunk az itteni mindennapokba. :)

Ma reggel már negyed 7-kor keltem, bár bevallom, három futásmentes nap után kicsit nehezebben pattantam ki az ágyból, de győzött az akaraterő. :) Megittam a kis l-karnitin italomat, felöltöztem és fél 7-kor már lent csatlakoztam a többi futóhoz. :))) Furcsa egyébként, mert még érzem picit a fájdalmat, húzódást a lábamban, de ha futok, akkor semmi jele nincs. Ki érti ezt??? Mindenesetre úgy indultam neki, hogy ha fáj, akkor abbahagyom, de végül a teljes nagy körömet tudtam futni, ami olyan 7 km (bár ezt is le kellene mérni, mert kicsit kevésnek találom), és 1 óra alatt tettem meg kényelmes tempóval. Most új futózenéim vannak, az elején szinte suhantam, nem tudom, hogy tényleg az új l-karnitin hatása lehetett e vagy csak egyszerűen fel voltam pörögve, hogy újra Bécsben futhatok. :))))

Utána tusolás, hajmosás (ilyenkor imádom a legjobban a csuri hajamat :D ), nyugodt reggeli és fél 9 körül indult a nap Bennyvel. 9-kor már itt volt P apukája érte, egész délelőttre kikölcsönözték, én addig nyugiban bevásároltam, kimostam, teregettem, ebédet főztem, áfonyás-zabpelyhes kekszet sütöttem és negyed 1 körül értek vissza. :)

Jól elfáradt, de ügyesen ebédelt, most még alszik, délután majd megint megyünk le, mert szuper idő van, 20 fok, csodás napsütés, kell ennél több? :)))) én is kihasználtam a nyugit, mivel a Barátok közt nem indult el a neten, így inkább tornáztam egyet, fél órás Réka has részt az Add önmagad 3-ról. Nekem valahogy ezek jönnek be a legjobban, az alakrefom már túl brutális és hosszú, ezek a 20-30 percesek tökéletesek szerintem. Mára ennyi torna lett tervezve, mert este vasalnom kell és összekötöm az euroviziós dalfesztivállal, hogy ne unatkozzak annyira vasalás közben. :))))

Az előbb jött e-mail a 22.-ei női futásról, ahol a programot is meg lehet lesni, már kezdek izgulni, hihetetlen nagy volumenű rendezvény lesz, ahogy olvasom. Viszont profin meg van szervezve minden, én majd a D szektorból fogok indulni, de az sem mindegy, hogy oda jobbról vagy balról érkezik az ember, és minden szektort pár perccel később indítanak majd. Jövőre majd tuti a 10 km-es távot választom, ezt idén elrontottam, de már nem tudok változtatni sajnos. Talán ősszel jelentkezek egy tízes futásra, még körbenézek a futórendezvények között. :))))

Nincsenek megjegyzések: