2010. július 15., csütörtök

Csütörtök, hőségriadó

Ahogy olvasom, Magyarországon hőségriadó van, de itt sem jobb a helyzet, ma megint 36 fok volt már déltől. Most nyitva van az erkélyajtó, de nem érzem, hogy kicsit hűlne a levegő, pedig jó lenne már pár fokkal lejjebb vinni a hőmérsékletet a lakásban...
Úgy beszéltük meg M.-val, hogy mindig akkor megyek reggelente kocogni, mikor ő este 6-ra megy vagy szabadnapos, mert ha kelni is kellene Kismacihoz, akkor is még ebéd után be tudja pótolni az alvást, mivel ugye ő ált. fél 1 körül jár haza éjjel. Úgyhogy így kb. 3-4szer be tudom iktatni a napjaimba a reggeli kocogást, a közte lévő napokon pedig majd itthon tornázok esténként, mint ma is tettem. Este 8 után Norbi betyár tréningjére tornáztam, bár ez ma inkább szauna tréning volt, mert ömlött rólam a víz. Remélem, zsír is égett rendesen!! :) Délután még megcsináltam a szokásos 200 hasprést és 150 lábemelést és délelőtt a strandon úsztam kb. 20 percet mellúszásban. Erre nagyon rákaptam, hogy ha strandolunk, míg a fiúk játszótereznek, én átmegyek a sportmedencébe és úszok kicsit. Kellemesen elfáradtam ma is utána, de ha már ott vagyunk, ki szeretném használni ott is az időt egy kis mozgásra. :)
Kaja terén még mindig egész jól tartom magam, bár ma már picit többet ettem, nem csak gyümit. Reggelire egy epres túrókrémet ettem és utána egy fél teljes kiörlésű kenyeret. Tízóraira egy hideg caffé lattét ittam, picit később pedig Kismacival almát eszegettünk. Ebédre megint dinnye volt, sikerült tegnap nagyon finom édeset vennem, kellemesen lehűlt ebédre. Uzsonnára megint dinnyét ettünk és én még pár szem epret is. Vacsira pedig összeeszegettem pár falat sajtot, belekóstoltam a holnapra készült cukkinikrémlevesbe és két szelet felvágottat ettem még. Utána már csak vizet ittam.
Akartam csinálni tonhalkrémet, de itthon vettem észre, hogy nincs sűrített paradicsom, úgyhogy majd holnap bepótolom. A babaszakácskönyvben olvastam ezt a receptet és még olyat is, hogy tehéntúrót vagy juhturót vizes kézzel kis golyókká kell formálni és belehempergetni reszelt répába, apróra vágott snidlingbe vagy mandulaforgácsba. Ezt is már régóta készülök megcsinálni Kismacinak és magamnak is, de azt hittem, hogy a darabos túró kell hozzá, végre kaptam tegnap, erre az nem formálható. :)))) Úgyhogy holnap majd hozok zsírszegény normál túrót és abból formázgatok, mert a répa le van reszelve és a snidling is fel van már aprítva, már csak a túró hiányzik. :))))
Holnap reggel elvileg kocogással kezdem a napot, aztán délelőtt strand, délután még nem tudom, hogy mi lesz a program. Kicsit hűlhetne a levegő, de tudom, hogy nekünk soha nem jó, ami van, mert eddig azért nyavajogtunk, hogy hol van már a nyár, most berobbant a hőség, már ez sem jó.... Én szeretem a nyarat, de olyan 30 fokig. Utána már szenvedek én is rendesen, mindenem ragad és folyik a viz a fejemen, marha szexi. :)))) De addig, míg strandra, víz mellé tudunk menni, végülis nem reklamálok, ott aránylag elviselhető ez a rekkenő hőség. Úgyhogy holnap STRAND!!! :)))

Nincsenek megjegyzések: