2010. július 14., szerda

Szerda

Újra a régi önmagam vagyok, tele energiával (a dög meleg ellenére is!!!!!!) és tele sportolási kedvvel. :)))
Ma reggel, a meleg a ellenére sikerült kikecmeregnek az ágyból 6.10-kor és lementem kocogni. Ma megint a megnyújtott távon voltam, ez kb. 40 perc, abból tényleges futás kb. 33-35 perc. Az elején úgy szoktam, hogy 5 percig gyors sétálok bemelegítésnek, aztán lassu kocogás, majd kényelmes kocogás. Max. egyszer állok meg fél percre illetve akkor sem megállok, hanem sétálok picit. De ahhoz képest, hogy 70 kg-osan még inkább sétáltam, mint kocogtam, mára már jól megváltozott ez az arány, és jól bírom a tempót. :)))
Hazaérve nyújtok kicsit és mostanában rászoktam, hogy még a fogyinadrágban megcsinálom a 200 hasprést, bár ömlik a víz rólam, de talán így kicsit hatékonyabb a problémás tájakon. :)))) aztán tusolás és kezdődhet a nap!
Ma reggelire egy banánt ettem és egy fél szelet teljes kiörlésű toast kenyeret (pirítás nélkül) kenőmájassal, sajttal és kígyóuborkával. A másik felét természetesen kicsi fiam ette meg. :)
Tízkor jött az anyósom, én pedig belevetettem magam az üzletekbe és igyekeztem valami passzoló bikinit felhajtani... ami persze nem sikerült, pedig próbáltam párat. Igazából olyasmit szerettem volna, ami most lett újra divat, hogy a felsője csak a mellen megy át, nem háromszög, nem merevítős, hanem mintha csak egy pánt lenne körbe. Elvileg van nyakbapántja is, de az lekapcsolható, így ha barnul az ember lánya, nincs pánt nyom, hanem szépen lebarnul a dekoltázs is. Na, ebből a fajtából egy skinyt láttam, ami tetszett is magamon, bár teljesen le voltam döbbenve, hogy 75A felső jó, nagyon eltűnt a szoptatás után a mellem sajna. :((( A nadrág része pedig 38-as volt. Mivel nem volt az a "húúú, aztaaaaaaa!!!" érzésem, így ott hagytam, hogy még körbenézek, de utána sem találtam semmi jót. Úgyhogy csak két felsőt vettem az orsayban (itt sem voltam már ezer éve!!! :D ) és az egyik S-es!!!!
Érdekes volt a kedvenc üzletemben (Esprit), hogy régen azért nem találtam magamra ott jó cuccot, mert xxl-es alig volt, most pedig L-nél kisebb nyári cuccokat már szinte nem is lehetett látni, úgy elfogytak.... úgyhogy nem lett újabb esprit cuccom. :)
Hazafele még beugrottam egy közeli bevásárlóparkba, mert Kismacinak akartam szandit venni és benéztem még a new yorkerbe is egy körre. Ott volt pár bikini, ami nem volt rossz, és felvéve az egyik egész tűrhető volt rajtam, úgyhogy megvettem ideiglenes megoldásnak, mivel nem volt vészes az ára. Jót nevettem a próbafülkében, mert MADZAGOS a bugyija. :))) úgyhogy megvan az idei nyárra az első madzagos bikinim és nem is vág be annyira. :))))) A felsője pedig picit szivacsos, így nem annyira gáz a két "pattanásom" benne. :)
Szóval azért mégiscsak lett bikinim, még ha nem is olyan, amilyet akartam. De majd nézek a Balcsin, mert tavaly is ott vettem kettőt is, bár akkor inkább eldugni kellett a testemet, így tankinit vettem. :D
Ja és ebédre a bevásárlóközpontban ettem, bűnöztem, mert egy igazi, amerikai sajtburgert ettem, van egy western étterem, régen sokat jártunk oda, de most már kb. egy éve is van, hogy ilyesmit ettem ott és megkívántam. Úgyhogy az volt az ebédem, de olyan szinten elteltem, hogy azóta csak iszok, de már legalább 2 liter vizet megittam, ha nem többet... :))) és még este 8 után tornáztam is, Réka napi 20 perces videójából a felsőtestet, már rámfért. :))) ááááá, nem folyt rólam a víz. :))))
Holnap délelőtt megint strandra készülünk, délután még nem tudom, de ma már megvettem a holnapi napra is a dinnyémet, úgyhogy megint igyekszek sok folyadékot inni, gyümit és zöldséget enni.

Nincsenek megjegyzések: