2010. július 18., vasárnap

Hétvége

Gyorsan mennek a napok, most jutott az eszembe, hogy csütörtökön írtam ide utoljára. Mondjuk semmi különös nem történt, még pénteken és szombaton is höség volt, éjjel jött a vihar és azóta szerencsére kellemes hüvös lett.
Péntek-szombat délelött megint strandon voltunk, kihasználtunk minden percet, hogy víz mellett legyünk. Mindkét nap voltam reggel futni is , bár már fél 7-kor is elég meleg volt, azért igyekeztem kitartani és a 30 percet végig kocogni. Izzadtam, mint a ló, de valamit valamiért.
Bár úgy érzem, hogy ennél a 62 kg-nál beáll a súlyom, nem igazán akar lefelé menni. Ma reggel kereken 62 kg voltam, szerintem holnap sem leszek sokkal kevesebb. Mondjuk, már jól érzem magam így, teljesen gebe nem is szeretnék lenni. Persze a tudat jó lenne, hogy 60 alá kerüljek, de nem minden áron. Már néha jól esik picit nassolni délelött, vagy megenni pár szem krumplit, persze túlzásba nem esek. Mellette marad a torna, és az este 6 utáni nem kajálás, ezeket igyekszek tartani továbbra is.
Most megint visszatértem a pufirizsre kenyér helyett, amivel mondjuk nincs bajom, mert szeretem, mindegy nekem, hogy mire rakom a párizsit vagy a felvágottat. :) A munkahelyemre vettem wasa light kenyeret, ez ilyen abonett féle, nem rossz ez sem, lehet majd váltogatom a pufirizzsel.
Pénteken és tegnap ebédre cukkinikrémlevest ettem, nagyon finom lett, még van három cukkinim, abból szerintem a héten rakott cukkini lesz, az is már régen volt. Csináltam tonhalkrémet is valamelyik nap, de az valahogy nem lett bejövös, nem lesz kedvenc. Ugy csináltam, hogy a tonhalkonzervröl leöntöttem kb. a fele levét, a többit egy tálba tettem, villával összetörtem a halat, tettem rá kb. 4 evökanál süritett paradicsompürét, egy teáskanál citromlevet, apróra vágott snidlinget és jol összekutyultam. Nem rossz, de a zöldségkrémek eddig jobban bejöttek. :))
Pénteken a vacsim két pufirizs volt ezzel a tonhalkrémmel és lilahagymával, tegnap két szelet felvágott, az a wasa abonett féle és bresso sajtfalatkák, pár szem. De nagyon nem is voltam éhes, iszonyat meleg volt itt a munkahelyemen. Inkább ittam, megittam vagy 2 liter folyadékot pár órán belül. :))
Ma reggelire két pufirizst ettem sonkával és párizsival és uborkával, tízoraira pár szem korpás kekszet és kicsit belenasiztam az anyósoméknak készülö aprósütikbe... Ebédre tésztasali volt nekem és Kismacinak, én egy kis tálkányit ettem belöle, gyerekadagot. :))) Uzsira eddig két almát és pár szem korpás kekszet ettem, de nagyon kívánom az édességet.... :((( az a szerencse, hogy itt nincs a közelemben, így nem tudok bünözni, védve vagyok. Marad a korpás keksz és a víz.... fincsiiiiii!!! :)))) majd arra gondolok, hogy egy tábla milkát eszek, hahaha.... :))))

Nincsenek megjegyzések: