2010. július 7., szerda

Miniszabi után

Itt vagyok, nem vesztem el, tegnap értünk haza a négy napos karintiai pihenésünkről. Az Ossiacher See-nél voltunk, Villach mellett található, gyönyörű hely. A tó körül óriási hegyek, kék égbolt, tiszta víz, igazi pihenős hely volt. :)))
Viszont biztos voltam abban, hogy tuti híztam vagy két kilót a négy nap alatt, annyit ettünk és persze többször jutottunk este 8 után a vacsihoz, úgyhogy meglepetés volt a mai mérlegre állás, ugyanis nem híztam,maradtam annyi, mint múlt héten, 61,9 kg. :))) Sajnos futni sem tudtam, mert Kismacival aludtam egy szobában és minden rezdülésemre fent volt, úgyhogy a sportot most kell majd bepótolni. Ma beállítottam az órámat negyed 7-re, hogy kocogok, erre Kismaci is ekkor kelt.... erről ennyit. De fél 6-kor nem igen birok felkelni a futás miatt, így csak remélni tudom, hogy visszaáll majd a rend itthon.
Majd ebéd után tornázok picit, mozgásba hozom magam újra. :))))
Még van bő hat hetem, hogy elérjem az álomsúlyt, a 60 kg-t a balatoni nyaralásunkig. :)))) Tehát harcra fel újra!!!!! :)
és végezetül egy kép az Ossiacher See-ről, kilátás az erkélyünkről:

Nincsenek megjegyzések: