2010. július 9., péntek

Történések

Mióta újra itthon vagyunk újra odafigyelek a kajálásra és tegnap + ma reggel is lejutottam kocogni fél hétkor a szokásos fél órára. Nagyon jól esett, bár elég nehezen kászálódtam ki az ágyból, de olyankor arra a 2 kg-ra gondolok mindig, amit még le szeretnék adni, így egyböl megtáltosodok és veszem a futócipömet. :))))
Bevállaltam a munkahelyemen a nyári helyettesítést babázás mellett úgy, hogy heti kétszer jövök délután picit dolgozni. Nekem is jót tesz a változatosság és Kismacinak is, hogy a nagyszüleivel vagy éppen az apukájával lehet. Nekem pedig nagyon tetszik ez a pici szabadság és föleg az, hogy a régi kollégák, törzsvendégek nem gyöznek dícsérni és meglepödni, hogy mennyire vékony lettem. :)))) jót tesz a lelkemnek, bevallom. :))) ráadásul így a kajálásra is tök jól oda tudok figyelni, nincs idöm arra gondolni, hogy nassolnék valami finomságot. :))) inkább nézgetem a bikiniket az online katalogusokban, és álmodozok arról, hogy augusztusban melyikben fogok nyomulni a Balcsin. :)))))
Tegnap amúgy reggelire egy teljes kiörlésü zsemlét ettem párizsival és uborkával, ebédre paradicsomos húsgombócot csináltam a fiúknak krumplival, nekem magában, négy minigombócot ettem meg. Tízóraira egy tejeskávét ittam, délután pedig itt a munkahelyemen egy hosszú kávét és vacsira pár szem korpás kekszet ettem egy 2 dl-es joghurttal, nem voltam annyira éhes, viszont megittam tuti 1 liter vizet a délután folyamán. :)
Ma reggelre nem maradt kenyér, így 3 pufirizst ettem sonkával, párizsival és retekkel. Tízóraira megint tejeskávét ittam, ebédre pedig M. csinált tepsiben "mindentbelekaját". Csirkemellett picit megpiritott, höálló tálba tette, rákarikázott krumplit, paradicsomot, paprikát,hagymát, fokhagymát, szalonnát, megfüszerezte, pici vizet öntött alá és bedobta a sütöbe. Nagyon finom lett a végeredmény, én krumpli nélkül ettem. Igaz, utána lecsúszott pár falat csokis nápolyi, de sebaj... még dél körül volt. Most uzsira ettem epret, nagyon finom, eperízü epret sikerült vennem. Nemsokára eszek valami apróságot még, aztán mára ennyi, csak vízet iszok utána.
Ja, és a haspréseket is újra csinálom minden nap, futás után, még a fogyinadrágban, hadd égjen a zsír. :)))) 200 darabot és próbálok figyelni, hogy szabályosak legyenek. :)
A hétvégén még nem tudom, hogy mi lesz a program, talán vasárnap eljutunk strandra is, mert M. csak 6-ra megy, kihasználjuk, hogy jó idö van. Kiváncsi leszek, hogy hétföre sikerül e 61,5 kg alá tornázni magam, bár még jobban örülnék, ha 61,1 vagy ilyesmi lenne... :)))) de a pár deka minusz is minusz, úgyhogy hajrááááá. :)

Nincsenek megjegyzések: