2010. július 2., péntek

Eltelt egy hét...

Most jöttem rá, hogy már péntek van, én pedig hétfő óta nem írtam. Amióta visszajöttünk, mindig volt valami + a jóidő is itt van, így szinte egész nap lent voltunk. Tegnap pedig dolgoztam, mert nyári helyettesítésre bevállaltam heti két napot a régi munkahelyemen, így tegnap már ott voltam, addig a fiúk itthon voltak egyedül. :)))
Volt ám nagy csodálkozás a munkahelyemen, hogy milyen vékony vagyok, hogy mennyit fogytam, és hogy ugye most már abbahagyom a fogyókúrát? :)))) az egyik törzsvendég is megjegyezte, hogy jól áll a -20 kg. :)) Hízott is a májam rendesen. :))))
Amióta ilyen meleg van, két variáció van nálam: vagy totál nem kívánok semmi kaját, csak iszok, mint egy ló, vagy éppen az ellenkezője van: ehetnékem van. De brutálisan, az édesre a sósat, a sósra az édeset, a gyümölcsre a zöldséget, a zöldségre a szendvicset stb.... azért igyekszek tartani a határt, de épp ma terveztem el, hogy szerintem ma este csapok egy dvd estét és ma bűnözni fogok, mert megint megérdemlem. :)))
Tegnap és tegnapelőtt mondjuk nem jutottam le futni, ez feketepont, bár tegnap nem is tudtam volna, mert fél 7kor már indultam dolgozni. De ma bármilyen nehéz is volt, erőt vettem magamon és kocogással kezdtem a napot és szuper volt. Leindulni nehéz, felkelni a meleg ágyból, felöltözni és elindulni.... utána már élvezem, csak lejutni nagy harci feladat. :)
Általában az este 6 utáni nem kajálást is tartom, néha kicsúszik max. fél 7-ig, de utána már tényleg nem szoktam enni általában. Inkább iszok vizet.
Ma már futás után csináltam hasizomgyakorlatokat, és délelőtt gyalog jöttünk haza gyors tempóval a közeli bevásárlóparkból. (kb. fél óra) Fel is törte a cipő a sarkam, de így kell nekem, egyszer nem a crocsot veszem fel és máris hólyagos a lábam. :))))
Néztem ma bikiniket is, de nem igazán találtam olyat, amit meg is próbáltam volna. Mivel Kismaci születése után szinte eltűntek a melleim (előtte sem voltak óriásiak, de azért az "állagúk" másabb volt), így bajban vagyok, hogy milyen legyen az igazi bikini. Azért két melltartót vettem, egy fehéret és egy feketét, azok amúgy is kellettek, de ezekben is eltűnnek a melleim, szomorú... :((( Ruhában már aránylag tetszik a tükörképem, de levetkőzve nagyon nem szeretem azt, amit látok. :(((
Azt hiszem, hogy a Szeretem a testem műsor velem bajban lenne, mert nehezen tudnák elfogadtatni velem a tükörképemet. Ha nyernék a lottón és már lenne rá lehetőség, hogy álmomban, fájdalommentesen, lábadozásmentesen korrigálják a testemet, akkor nem is gondolkoznék. De így, hogy nincs lottó ötös szelvényem, hogy én menjek be a kórházba, hogy én lábadozzak, hogy én viseljem az esetleges fájdalmakat utána 6-8 hétig, hogy én kockáztassak, hogy esetleg nem sikerül a műtét, hát inkább választom az üres tejeszacskókat és a problémás részeket, legfeljebb majd nem nézek tükörbe... Az FHM-ben és Playboyban úgysem terveztem fotóztatni magam, aki pedig szeret, úgyis így szeret.
Mint Mark Darcy mondta Bridget Jonesnak: "úgy szeretlek, ahogy vagy." :)))))))
A hétvégén megyünk miniszabira, csak kedden este jövünk vissza, igyekszek nem elkutyulódni most sem...

Nincsenek megjegyzések: