2010. július 12., hétfő

Méreg, harag

Mérges és dühös vagyok magamra, hogy ennyire ellazáskodtam a múlt hetet, felbuzdulva arra, hogy a miniszabiról hazaérve nem lódult meg a mérleg, még a hét utolsó napjait végignasiztam... az eredmény meg is lett, ma reggel 62,8-at mutatott a mérleg. Pedig már a hétvégén és ma is mentem szorgalmasan futni. Nesze neked lazáskodás!!!!
Úgyhogy a hetet szigorral kezdtem, reggel a szokásos 4 km-re ráhúztam még kb. 1-et, megnagyobbítottam az utolsó kört, már tegnap is így kocogtam, ez kb. 40 perc futás egy huzamban. Illetve kocogás, mert nem gyorsan futok. Ma is megvolt a 200 hasprés, ez mostanában még a fogyinadrágban csinálom rögtön a futás után, hátha ér valamit az a nadrág a hasizmozásnál is. :)
Ma gyümölcsnapot tartottam kb. 80 %-ban, reggelire egy banánt ettem, utána ittam egy tejeskávét tízóraira, ebédre görögdinnyét ettem és kb. két babakanálnyi krumplifőzeléket kóstoltam Kismaci kajájából. Délután egy graipfruitot ettem, nagyon fincsi vörös húsú volt. Aztán vacsira ittam egy kis ivójoghurtot és mivel Kismacinak épp a szendvicsét adtam, így hogy ne az ő kenyerét egyem meg, inkább ettem egy pufirizst szalámival, hogy ne legyek éhes. Azóta csak vizet ittam, egész jól bírom.
Rájöttem, hogy az a baj, hogy most már tetszik a tükörképem (a ruhás) és kezdem elfogadni magam, ezért már az akaraterő is lazul. Szeretném elérni azt, hogy esetleg 5-el kezdődjön a mérleg valamikor, de mivel már most is 38-as (sőt, némelyik ruhám 36-os!!!!) méretet hordok, így alapjában véve elégedett vagyok azzal, amit elértem. Viszont egy nőben mindig tovább mocorog ugye a vágy, hogy még jobban nézzen ki, ezért szeretnék azért lejjebb menni, közelebb a 60 kg-hoz. Próbálkozok, próbálkozok, de már annak is örülnék, ha beállna ez a 62 kg körüli súly, végülis a nagy kalkulátorok szerint ez lenne az ideális nekem. :)
Holnap megint készülök reggel kocogni és délelőtt strandra is megyünk, talán sikerül pár hosszt úsznom is a medencében, míg a fiúk játszanak. :)) Még tegnap és tegnapelőtt azt csináltam, hogy az esti sétákat meghosszabbítottam és hazafelé gyors sétával megkerültük Kismacival a szomszédos tavat, ami ugye 2 km, így még ez is lightos kardiónak számít. :)
Most megint rákapcsolok kicsit, hogy mire megyünk nyaralni, addigra kényelmesen érezzem magam a bőrömben. :))))

Nincsenek megjegyzések: