2012. április 10., kedd

Indul....

....a felkészülési 6 hét a májusi wink félmaratonra. :)

Húsvét után pont jókor indul a 6 hetes félmaratoni felkészülésem, legalább ledolgozom a szülinapi tortát és a csokitojásokat. :))))

Az elkövetkezendő hat hétben hetente négy futóedzésem lesz, általában hétvégén 1-1 hosszabb, lassabb tempójú futás, közte pedig átmozgatók, iramjátékok. Az edzések beosztását variálhatom, így szerintem a hosszabb futások többször lesznek nekem hétközben, mikor Benny oviban van, mert hétvégén nem tudom sokszor olyan sokáig megoldani a futásaimat. Annyira korán pedig nem akarok kelni, ma már a fél 7 is határeset volt, de felkeltem. :)))

Igaz, féltem , hogy majd hideg lesz, de szerencsére nem fújt a szél, így nem tűnt vészesnek az a +4 fok.... Mára 8 km futás volt megadva max. 157-160-as pulzussal, ezzel a tempóval kényelmesen lehet futni, nem szakadtam meg, de elfáradtam kicsit. 55 perc alatt futottam le a 8,1 km-t így. Utána tusoltam, ittam egy étcsokis fehérjét és kezdődött a nap.

Elvittem Bennyt oviba, onnan hazajöttem, mivel P szabadnapos, kitaláltuk, hogy felavatjuk a bringámat és elmegyünk egy nagy körre.... jól beöltöztünk, mert addigra már picit szelesebb lett, és elindultunk. :) Nagyon kényelmes, szuper az új bringa, annyira jó, hogy a mountain bike-hoz képest ezen nem kell előlre dőlnöm, hanem egyenes derékkal tekerhetek. Az ülése is jó széles, kényelmesen elfér rajta a hátsóm. :D

Áttekertünk a nagy szigetre, onnan tovább át a Dunán, egyszer leesett a lánc, mert pont emelkedőn próbáltam váltani a nagy eszemmel :D , de P szerencsére hamar visszarakta és mehettünk tovább. :) Végigtekertünk a Hauptallee-n, ahol egyszer már futottam 15 km-t, onnan tovább a kikötőhöz a nagy Dunához, onnan jól előlre a Duna mentén Bécs elejéig, ott ittunk egy kávét az egyik nagyon hangulatos étteremben, aztán visszafordultunk, jó kis szembe széllel tekertünk, átmentünk a Duna szigetre az egyik hídon, onnan tovább a Donau park felé, majd az Alte Donauhoz, amerre a 12,5 km-t futottam. :)))) Ott az egyik kedvenc éttermünkben ebédeltünk egy mozarellás-paradicsomos kenyeret, majd folytattuk tovább a túrát hazafelé. :) Végig mértem a telefonommal a távot és az időt, a szünetek alatt megállítottam, így a végeredmény 33,5 km lett 2 óra 25 perc alatt. :)))) Nagyon jó kis túra volt, csak az időjárás lehetett volna kellemesebb, mert hazafelé már kicsit fáztunk. :) De jó volt nagyon, kellőképpen felavattam a bringámat.

Viszont nekem tényleg kell a minimum 7 (de az is jó, hogy 21 van :D ) sebesség, mert egy-két emelkedőn P rendesen megizzadt a három sebességével. :D :D Most este már mondta is, hogy érzi a combjában a tekerést. :) Én a hátsó részemnél érzem, meglátszik, hogy jó két-három éve nem bringáztam úgy igazán. Illetve Szigligeten béreltünk bringákat, de akkor is max. 10-11 km-t mentünk egy-egy alkalommal.

Úgyhogy jó kis sport napot csináltunk a mai keddből, ma tuti, hogy nem kell altatni. :)))) P is kidőlt ebéd után itthon, aludt több, mint egy órát. :))))

Enni ebéd óta nem is igen kívántam, egy tejeskávét ittam és most ettem vacsira egy almás-fahéjas tejbezabit, ez legalább eltelít egy darabig. :) Bár nem voltam annyira nagyon éhes, csak nem akartam majd 9-kor hűtőt nyitogatni. :)

Holnap megint szeretnék futni, mert holnap még van időm, talán előlre hozom a vasárnapi futást, mert akkor nehezebben férne bele a 12 km lassú tempóval, szerintem az a 130-140-es pulzussal akár másfél óra is lesz vagy még több... belövöm megint szerintem az Alte Donaut, ha jó idő lesz. :)

Most már egyre izgalmasabb a visszaszámlálás, még hat hét van a versenyig. Ma futás közben tippelgettem, hogy vajon mennyi idő alatt futom majd le, de most az a vágyam, hogy 2 óra 20 percen belül legyek. Én akkor már nagyon büszke leszek magamra. :)))

Angi írta...

Mennyi mozgás :) Irigykedve olvasom. Én most itt ülök és iszom a levét annak, hogy tegnap pihi helyett futottam :( holnap körülnézek első körben Hearvisben, lehet-e kapni a táskát és kulacsot vagy ahhoz hasonlót.

Jó felkészülést, ha bevált a programod, én is azt követem majd :) edzesonline-os?

Bambi1978 írta...

Nem, fb-on megismertem most már lassan két éve egy futó lányt, aki több maratont is futott és idén a szuper félbalatont is, ő segít, ő állította össze az edzéstervet, az alapján készülök fel.

Szerintem Hervisben is kapsz olyan kulcsot vagy valami praktikusat. Pihenj is, ha még nem az igazi a lábad, nem szabad ilyenkor rizikózni vele, én már egyszer sajnos beleszaladtam így egy nagyobb sérülésbe, hogy nem vettem komolyan a kis fájdalmat. :(

Angi írta...

A terv titkos? :)) Esetleg heti felosztásban beadagolhatnád nekünk itt :) pihenek is most inkább, mert nekem is van már tapasztalatom. Jobb 1-2 hét sőt még 3 hét pihi is, mint 1-2 év szenvedés.

Bogesz írta...

Bambi én mindenképp büszke leszek rád hogy lefutod! Az az idő amit írtál az én szememben több mint csodás!

És én is azt akartam kérni hogy megosztanád az edzéstervedet... kíváncsi lennék rá... na nem mintha mostanában készülnék a félmaratonra, de egyszer még... ki tudja! ;)