2011. szeptember 6., kedd

Életjel

Megvagyok, csak sajnos fejfájósan, így elég szenvedős volt az elmúlt két napom... :(((

Tegnap még reggel tudtam futni, de már éreztem, hogy valami készülődik, bár elvileg nem aktuális most a migrénem, de valószínűleg a hideg front meghozta most megint. :((

Benny tegnap kezdte az ovit, röviden annyit, hogy egyenlőre jól halad, ügyes, de ez még lehet az újdonság varázsa is, majd meglátjuk a következő napokat. A blogján írom részletesen az ovis napokat, ha valakit érdekel. ;)

Mivel még csak ismerkedés van az ovival, így nem tudom, hogy melyik nap meddig maradunk, úgyhogy esténként főzöm meg a másnapi ebédet, ma krumplifőzelék volt, holnapra már kész a paradicsomos húsgombóc, krumplit főzök majd Bennynek, ha hazaértünk.

Holnap már jó lenne tornázni is valamit, de a legfontosabb kívánságom, hogy már ne fájjon a fejem!!!!! Mert így mozdulni is alig tudok, örülök, ha feküdhetek. Szerencsére ma Benny is angyalka volt, így aránylag jól telt a napunk.

Úgyhogy nem tűntem el, nem adtam fel az álmaimat :) , jövök majd, csak most hamarosan elmegyek a tyúkokkal aludni és remélem, hogy fejfájásmentesen kelek fel majd reggel. :)

1 megjegyzés:

martinelli írta...

Nekem is egész nap fájt a fejem. Gyógyulást.