2011. szeptember 22., csütörtök

Torokfájás

Meglátszik, hogy itt van az ősz, máris kapar a torkom....

Szerintem ezért voltam tegnap nyomott, mert már bújkált bennem valami. :((( Egész nap fáradt voltam, aludtam volna, feküdtem volna...Semmihez nem volt erőm és kedvem, ráadásul délután Benny is extra hisztis, nyűgös volt, szerintem így "büntet" most minket azért, mert oviba "dugjuk". :(

Semmi nem volt neki jó, mindenre "nem" volt a válasz, úgyhogy elég hosszú és fárasztó esténk volt, még jó, hogy P is itthon volt.

Úgy terveztem, hogy majd ma délelőtt megyek futni, mert P vitte ma is Bennyt oviba (persze nem akart menni, üvöltött már itthon, kapaszkodott belém, végül P a kezében vitte a buszhoz, nagyon szar volt ezt látni és átélni.... :( ), de nem lesz futás szerintem, mert már éjjel felébredtem, hogy fáj a torkom és kicsit kezd az orrom is folyni.

Úgyhogy most fürdőpucera, főzés van betervezve és talán vmi lightos torna itthon, 11-re mennem kell majd Bennyért vissza. Délután pedig jön P anyukája kicsit unokázni, mi pedig csavargunk egyet a tesómmal és holnap Benny ovizása után megyünk haza anyáékhoz hétvégére.

Inkább pihentetem magam kicsit, nem futok lent a hűvösben, mert jövő szombaton szeretnék elmenni a 10 km-es versenyre, így jó lenne addigra nem teljesen kidőlni. Most főzök is egy jó kis immunerősítő teát, belenyomok egy citromot és adok a bacilusoknak. :)

Szép napot Mindenkinek! :)

1 megjegyzés:

Mrita írta...

Jobbulást kívánok, hogy el tudj menni majd futni.