2011. szeptember 30., péntek

Holnaptól....

Új hónap, új rendszer!

Nagyon eltunyultam az elmúlt két hétben, ami egy részben a futóversenyen beszerzett náthának köszönhető, másrészt pedig saját magamnak, mert az utóbbi napokban már lehettem volna aktivabb, de nem tudtam rávenni magam a mozgásra, sem a kaja odafigyelésre.

Már szerencsére aránylag rendbe jöttem, igaz, most Benny beteg, torokgyulladása van sajnos, tegnap az ügyeleten voltunk vele délután, mert kiütések is jöttek ki rajta, amik hol felerősödnek, hol eltűnnek, és ha előjönnek, akkor nagyon viszketnek neki, így szenvedett szegénykém. Szerencsére kapott rá gyógyszereket, és ma már sokkal jobban van, a láza is lement, eleven, rosszcsont. :)

Úgyhogy nincs akadálya annak, hogy holnap újra a tettek mezejére lépjek és újra figyelni kezdjek a kajálásokra + mozogjak is. Vaciláltam, hogy menjek e így a holnapi 10 km-es futásra vagy sem, aztán este végül spontán leadtam a jelentkezésemet, lebeszéltem az anyósomékkal, hogy átjönnek unokázni, így nincs mese, holnap 10 km futóverseny Königstettenben!!!!!!!! Fel kell pörgetni magam és nem is lehetne ennek jobb módja, mint egy versennyel kezdeni a hónapot! Már várom nagyon, bár biztos, hogy most nem lesz rekord időm, mivel két hete nem futottam, de azért igyekezni fogok! :)

Ma vettem wasa ropogós kenyeret (abonett féleség), holnaptól nincs kenyér megint, max. reggelire tk. kifli vagy egy szelet kenyér. Nincs édesség, így megettem ma a dugi milka csokimat :D , sok folyadékivás lesz (úgyis jön a teázós időszak), és minden nap minimum fél óra torna!!!!! Egyenlőre ennyi az, amit mindenképp tartani szeretnék, aztán majd meglátjuk!

Október végére maximum 62 kg szeretnék lenni, de az tényleg MAXIMUM!!!!! :)))))

Úgyhogy hajrá október, nincs lazsálás, punnyadás!!!! :)

2 megjegyzés:

Marti M írta...

Benninek gyógyulást, neked pedig hajrá!!!

Most mennyit mutat a mérleg?

Névtelen írta...

Holnapra szorítok nagyon!!!!Akkor hétfőn nem lesz ovi?Nem baj:)Mjad vissza áll:):)Megszokja meglátod:):)