2011. szeptember 13., kedd

Szomorkás kedd

Ma kicsit elkenődtem, de holnap jobb nap lesz biztos!!!!

Reggel nem voltam futni, ma pihinapot tartottam, két nap futás után kell a pihenés is. Benny időben ébredt, lelkes volt megint az ovi miatt, 8 után nem sokkal ott is voltunk a csoportjában.

Ma picit csinibb cuccban mentem, mert 9 körülre ígértem, hogy megnézem az egyik céget állás ügyben, hiszen hétfőn is már fél 9 után elküldtek minket az oviból..Ma is elég nyűgösek voltak a gyerekek, így ma később küldtek ki minket, és az összes gyerek sírva fakadt, mikor kifelé indultunk. Nagyon rossz volt hallani Bennyt is, de reménykedtem, hogy hamar meg tudják majd vígasztalni, a tegnapi napból tanulva... gyorsan elmentem autóval a céghez, egy negyed óra alatt lezavartuk a beszélgetést, a lényeg, hogy nekik azonnal kellene valaki, én pedig az ovizásból kiindulva legkorábban október elején tudnék kezdeni... pedig minden passzolna, én dönthetnék a munkaidő miatt is, hétfőtől péntekig állandó délelőtt kellene dolgozni, ünnepnapok is szabadok... Szóval nem lenne rossz, de a pasi jó fej volt, abban maradtunk, hogy szerinte októberben is lesz hasonló munkakör náluk, majd keressük egymást.

Utána még elmentem boltba, hazaértem, reggeliztem, wc-re már el sem jutottam, mikor hívtak az oviból (10:15-kor), hogy mennem kellene megint Bennyért... autóba pattantam, és hoztam haza a kis hüppögőmet. Érdekes, mert nem üvölt vagy ilyesmi, mikor odaérek, de tény, hogy sirdogál.... viszont ha odaérek, akkor pedig nem akar hazajönni, hanem játszani akar. Nehéz ügy, nem lesz könnyű menet, ezt már most látom... Úgyhogy ma kicsit elkenődtem, mert még olyan távolinak látom a végét és nehéz, hogy nem tudok tervezni, nem tudok állást sem nézni rendesen addig, míg nem tudom, hogy az ovi hogy alakul.

Pénteken is megyek egy helyre, az mondjuk egy hotel lenne, és novemberben nyit, tehát pont jó lenne, csak szerintem elég kevés az esély arra, hogy recepción állandó délelőttre kellenék valakinek, de megpróbálom. Szerencsére más pozicióban is keresnek oda embert, így még lenne esély, hogy valami összejön, csak attól is függ, hogy a hotel mit tud ajánlani... úgyhogy pénteken 3-kor drukkoljatok! :)))

A mai kajám egész jó volt (az elmúlt hetekhez képest :D ), ebédre borsóleves volt és dia wellness palacsinta diétás sárgabarack lekvárral (házi!!!). Délután ettem Benny almájából és megettem egy kiflicsücsköt, vacsira pedig tojásrántottát két tojásból, pici ementáli sajttal megszórva. Már megfőztem a holnapi ebédet is, sárgaborsó főzeléket, mivel nem tudom, hogy mikor érünk haza az oviból, így tutira lesz kaja... azért jó lenne, ha tudnék legalább egy napra előre tervezni, de egyenlőre ez nem működik az ovizás miatt...

Délelőtt akartam tornázni, de akkor nem fért bele, így most este erőt vettem magamon és az edzéskártyák alapján vádli és has gyakorlatokat csináltam, 40 percet. Holnap reggel futás, muszáj kifutnom magamból a feszültséget. :(((( Reménykedek, hogy a holnapi nap jobb lesz, annyira segítenék Bennynek hamar megszokni, mert tényleg rossz így látni, de már nem tudom, hogy még mit tudnék csinálni, hogy neki jobb legyen.....

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bambi, ne kenődj el, minden rendeződik, hamar. Én most látom (kiscsoportban vagyok óvónéni), hogy olyan is pityereg néha, aki már rég megszokta a helyzetet. Általában akkor van ez, ha jön egy-két új gyerek és visszaesnek azok is, akik már napok-hetek óta ott vannak. Szerintem nálatok is nagyban zajlik a beszoktatás és vannak Bennynél is újabb gyerkőcök, talán átragadt rá a ˝szomorúság˝ :-)) Semmi baj nem lesz, biztos nem sír egész nap, nyugodj meg. Munkakereséshez (illetve találáshoz) sok sikert! :-)

kovtama írta...

Én nem akarok észt osztani, és remélem nem haragszol meg és nem is tudom, hogy felétek mi a szokás az oviban. De nálunk azért, mert sírdogál egy kicsi nem igazán szokták hivni az anyukát, hogy menjen érte. Itt általában inkább azt mondják, hogy jobb, ha hamar megvan az elválás, még akkor is ha sír a kicsi, mert minél tovább húzzuk az senkinek se jó. Persze, anya szíve megszakad, és lehet, hogy több napig eltart az egész, de egyszer igy is, ugy is külön kell válni. Azt hiszem Kismazsi is irta, hogy az óvónők erre a gyors elválásra biztatnak. Én az ovi előtt sirtam pár napig, amig ott hagytam a kisfiam:) Egyébként nálunk nem volt beszoktatás, első nap már ott aludt meg minden. Aztán eltelt pár hét és akkor volt pár napig bömbölés, meg anya után kiabálás, na akkor majdnem vissza mentem, aztán elmúlt. Remélem hamar megoldódik ez a helyzet, kitartást:) És tényleg az is lehet, hogy ha sir az egyik kicsi, rákezdi a másik is....