2011. szeptember 10., szombat

Hétvége

Két nap lazítás még, aztán hétfötöl nincs mese, újra össze kell kapnom magam....

Benny egyre ügyesebb az oviban, így el tudom képzelni már simán, hogy hét közepétöl már rendesen el is küldenek majd minket egy-két órára, úgyhogy már tervezem, hogy akkor elkezdek konditerembe is járni a reggeli futások kiegészítéseként.... Rám fér, mert nagyon eltunyultam, nem ismerek magamra. :(((

Már két napja nem futottam, bár most Benny picit náthás, így éjszaka nem alszok olyan jól, de mivel ma már jobban volt, így holnap reggelre beállitottam a telefonomat, futással akarom kezdeni a napot. Kicsit hulla leszek, mert ma 11-ig még dolgozok a hotelben, de sebaj! Majd pihenek ebéd után a fiúkkal, mivel P is szabadnapos lesz, idöben le akarjuk tenni Bennyt aludni ebéd után, hogy a délutánt ki tudjuk használni egy kis kirándulásra. Laxenburgba szeretnék végre eljutni, régen többet jártunk oda, de mióta Benny megszületett, még nem votlunk, mindig volt valami kifogás. Most viszont vihetnénk a futóbringáját, van szuper játszótér is, szóval tökéletes célpont, elvileg P is rábolintott, már csak a jó idönek kell jönnie, hogy tényleg jó kis délutánunk legyen. :))))

Holnap ebédre rakott krumplit tervezek, mert P már reklamált, hogy az régen volt, este pedig meg akarom próbálni dw. lisztböl a lala kiflit vagy Angyal féle sörkorcsolyát, hogy Benny tudjon vinni belöle hétfön az oviba. Ha sikerül, akkor jövök a fotós kóstolóval. :) ma áfonyás zabpelyhes kekszet sütöttem, mert P szülei vannak Bennyvel, ilyenkor szoktam nasit hagyni nekik, ma saját készítésüt kaptak. :))) megbolondítottam egy kicsit dw. fruktózós csokidarabokkal, nagyon finom lett szerintem.

Hétfötöl pedig megint szigor és odafigyelés, mert ha így folytatom, ahogy most, a téli gatyáim nem jönnek majd fel rám, újat venni pedig nem fogok, tehát inkább le kell adni ezt a felszaladt pár kilót.... kemény menet lesz, de nem lehetetlen, úgyhogy újra lesz célom. :)

Holnapra jó pihenést még mindenkinek, használjátok ki a vénasszonyok nyarát, kiránduljatok, sétáljatok, fussatok! :) Olvastam ma egy nagyon frappáns idézetet, fb-on már kiraktam, de ide is kirakom, hátha másnak is jól jön:

"Ha nem repülhetsz, fuss! Ha nem futhatsz, menj!

Ha nem mehetsz, csússz! De bárhogy is legyen: mozogj!!"


Ezzel kívánok Nektek jó éjszakát! :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tetszik az idézet!:):)Találóóó!
Hétvégén összerakod magad és minden megy tovább!!:):)Puszi

Mrita írta...

Klassz az idézet, kellemes hétvégét Neked is.

martinelli írta...

Köszi az idézetet, ez nagyon igaz.