2011. szeptember 12., hétfő

Hétkezdés

Torokfájással, de dupla sporttal!!!

Ma reggel nem ismertem kegyelmet, reggel 6-kor már lent voltam futócuccban és 8 km-t lekocogtam 48 perc alatt kényelmesen. Kicsit nehéz volt a tegnapi pizzázás után a bendőm, de nem vette el a kedvemet, jól esett megint így kezdeni a napot.

Utána egy étcsokis shake-et ittam, majd oviba mentünk Bennyvel, ahonnan fél 9-kor már hazaküldtek, hogy majd menjek vissza 11-re érte... a hirtelen jött szabadidőt végül bevásárlással, ebéd készítéssel és egy Alexandra tornával használtam ki. :) A Nyerj időt tornáját vettem ma elő, nagyon jó kis program szerintem, már érzem így estére a combomban a hatását. :)

Fél 11-kor telefonáltak az oviból, hogy mégis korábban kellene mennem,mert Benny sírdogál, de szerencsére nem volt annyira nagy a gond, mint amennyire először gondoltam. Viszont így holnap elvileg még nem fog ott ebédelni, picit várnak még a tempóval.

Ebéd környékén már eléggé kapart a torkom, nem esett jól semmi, csak három kiskiflit (tegnapi dia well lisztes Angyal féle sörkorcsolya) gyűrtem le, ami jól megvakarta a torkom, jól estek. Délután vettem narancsot, abból ettem egyet és megittam ma 1 liter zöld teát és 1 liter immunerősítő gyógyteát is.

Este megfőztem holnapra a borsólevest, azt vacsoráztam, kilófaló lisztes csipetkével, de nem sokat tettem bele, inkább a répán, zöldségen van a lényeg, kell most a vitamin mindkettőnknek Bennyvel.

Délután elküldtem pár helyre az önéletrajzomat, lassan elkezdek körbenézelődni a lehetőségek között, mert hipp-hopp itt lesz október vége és lejár az itthonlétem. Pár óra múlva már csörgött a telefonom, holnap délelőtt az egyik helyre kell mennem elbeszélgetésre, kiváncsi leszek, mert nem volt teljesen egyértelmű a hírdetés, viszont a munkaidő tetszett, ezért küldtem el a papírjaimat. :) Próba-szerencse! :)

Holnap nem lesz futás, pihinapot tartok futás terén, majd egy fél óra hasazást fogok beiktatni szerintem, vagy felsőtestezést, esetleg Rezsit, amihez kedvem lesz. De már step aerobikot is régen csináltam, lehet, hogy leportalanítom a kis step padomat. :) A lényeg, hogy minimum 30 perc torna lesz és még jobban odafigyelek a kajára.

Hajrá kedd!!! :)

2 megjegyzés:

judit írta...

szurkolok holnap :)

martinelli írta...

Nekem te egy energiabomba vagy! Egy pezsgő tabletta, ahogy Szandinak mondták. Le a kalappal előtted! Fantasztikus vagy, akaraterő van benned tízre való is!