2011. szeptember 11., vasárnap

Nyugis vasárnap

A holnapi szigorítás előtt még lazáskodtam egy vasárnapot. :)))

Kora reggel nem mentem futni, mert későn feküdtünk le, de délelőtt bevállalta P Bennyt, úgyhogy ébredés után előkészítettem a rakott krumpli hozzávalóit és 9 után nem sokkal én lementem futócuccban, a fiúk pedig elindultak csavarogni egyet. Már elég meleg volt, azért rendesen van különbség a hajnal 6 órás és a délelőtti futás között, de mindegy, ez ma így jött ki....

Elég lassan, komótosan indultam, de aztán jól belejöttem és a végén 10 km-t sikerült lefutnom 59 perc alatt, de úgy, hogy nem szakadtam meg, hanem kényelmes tempóval, kellemesen zenét hallgatva mentem. Jól esett nagyon, holnap reggel is készülök még ovi előtt.

Hazaérve tusolás után bedobtam a sütőbe az ebédet, összepakolásztam, nemsokára jöttek a fiúk, játszottunk még kicsit, aztán ebéd. Mivel szuper idő volt, P feldobta, hogy esetleg Laxenburg helyett bringázhatnánk a Donauinselen, ami szintén jó program, de már annyira vártam a laxenburgi sétát, hogy inkább azt választottam. :) Úgyhogy ebéd után aludtak egyet a fiúk, én addig megnéztem a tegnapi x faktort a neten, és fél 4 körül elindultunk kirándulni. :) Vittük Benny új futóbringáját, de P nagyon vinni akarta a háti hordozót is, így a vége az lett, hogy Bennyt nem érdekelte a bringája, hanem P hátán akart ülni végig... :))))

Vasárnaphoz képest tényleg sokan voltak, de mivel ez egy óriási területű park, így nem tűnt fel annyira a tömeg, egész jól elosztódott. :)

Megnéztük a tavat, szaladtunk a réten, vízeséseket figyelt Benny, a végén pedig egy nagyot játszott egy szuper játszótéren. Jó kis délután volt, P is a végén mondta, hogy tényleg jó volt, hogy oda mentünk. :))) Kb. fél óra az út kocsival, szóval nem távolság és annyira gyönyörű és nyugalom van, hogy megéri kiruccanni oda.







Hazaérve rendeltünk egy pizzát vacsorára, úgyhogy lesz mit ledolgoznom holnaptól, bár amúgy sincs okom a panaszra, kb. 5 kg-t kellene leadnom újra, tehát nem lesz könnyű menet....

A cél a tavaly téli gatyáim kényelmes újraviselése lesz, hogy az pontosan hány kg-t jelent, majd meglátjuk... most egyenlőre nagy levegővel tudom csak felvenni őket, valamelyiket be sem tudom gombolni... úgyhogy hajrá!!!!

Reggel futás, este kb. 30 perc torna van tervben a hét első napjára, emellett pedig délelőtt ovi Bennyvel, aki már várja a hétfőt. :))))

3 megjegyzés:

pipacs írta...

Hajrá, hajrá!! :)

Névtelen írta...

5 kg-val szenvedek én is, mert hiába a rendszeres sport, ha a kajálást ellazáskodjuk. Azt hiszem, hogy étkezési zavaraim vannak, na nem vagyok se bulimiás, se anorexiás, de a rendszertelen étkezés is annak számít. Na, de mától én is megjavulok...igyekszem.
A paramétereidre kíváncsi lennék, ha nem titkos. Az enyém: 167 cm (de lehet, hogy már csak 165, hiába összefelé megyek) 61 kg. A cél: 5 kg mínusz.
Üdv

Bambi1978 írta...

Köszi! :)

169 cm vagyok és ma reggel 66 kg-t mutatott a mérleg... le szeretnék menni megint 60 környékére, ott éreztem a legjobban magam, úgyhog fel van adva a lecke...

HOgyhogy összefelé mész? :))))

Hajrá akkor Neked is az 5 kg leadásához, meg fogjuk csinálni, nincs lehetetlen!