2011. szeptember 22., csütörtök

Helyzetjelentés

Már taknyos is vagyok, úgyhogy megérkezett a nátha...

Szerintem szombaton, a futás után hűltem meg, mert picit megizzadtunk és éreztem a hátamon, hogy fázok, de kicsit későn vettem fel a dzsekimet...Hiába, már ősz van, míg süt a nap, lehet polóra vetkőzni, de utána már hűvös van, mindig kell pulcsit , dzsekit vinni, bárhova is megyünk.

Úgyhogy futás elmaradt, torna is, ráz a hideg, nyomom a c vitamint, az immunerősítő teát és majd este beülök egy kád mentholos fürdősós vízbe.

Holnap irány haza, hétvégére rendelek majd anyától jó kis husilevest, az majd helyrerak! :) Csak Benny ne kapja el, majd nem puszilgatom annyit, mert jövő héten már elvileg ott alszik az oviban, jó lenne, ha most nem kellene megzavarni az oviba szoktatást betegséggel....

4 megjegyzés:

Marti M írta...

Gyógyulást és vigyázz magadra!

Mrita írta...

Gyógyulást kívánok Neked.

Csandi írta...

Jobbulást Bambi!:)

Névtelen írta...

Jobbulást neked!!!!:)