2011. szeptember 1., csütörtök

Fogas dolog

Azt hiszem, fogorvos lesz a vége, ráadásul itt, Ausztriában kell elmennem, mert ez nem várhat....

Az van, hogy nő a bölcsességfogam alul. A fura ebben csak az, hogy totál úgy emlékszek, hogy már egyszer kihúzták.... :) Arra emlékszek, hogy nagyon megszenvedtem vele és sokáig nagy lyuk volt ott.... aztán évekig nyugi volt, de mostanában egyre többet fájt ott hátul, nehéz volt enni stb... most, hogy otthon voltunk, megint nagyon fájt és ahogy a nyelvemmel piszkáltam, valamit éreztem mindig. Egyik este zseblámpával belevilágítottam és úgy néztem meg a tükörnél, anya is belelesett és bizony ott van egy fogdarab... de totál olyan, mintha nem is lenne helye hova kibújnia, az ínyemet feszíti és ezáltal már enni is alig tudok azon az oldalon... hallottatok már ilyet, hogy újra nő a bölcsességfog?!?!??! Vagy esetleg bent maradhatott egy darab, vagy mi a fene lehet ez???? :((( Mindenesetre nagyon kellemetlen, úgyhogy fogdokit kell keresnem. Csak félek tőlük, mint a fene, ráadásul sztem ez szájsebészeti kérdés. Na, attól pedig még jobban félek. Inkább tízszer nődoki, mint egyszer fogorvos... brrrr.....

Tegnap egyébként visszaértünk Bécsbe, kicsit rövid volt a mostani otthonlét, de ezek után még ennyi sem lesz, ha elkezdődik az ovi. P már várt minket, spagettit főzött, viszont este, tusolás előtt észrevettem a tükörben, hogy a hátamnál kezd megint kialakulni az első hurka (ne röhögjetek, tényleg!!!!!!), úgyhogy jobb lesz visszább venni megint a szénhidrát fogyasztásból.

Arra még nem jöttem rá, hogy miért van az, hogy elfogy a lelkesedés és miért nehéz újra folytatni az odafigyelést, ha az ember lefogy x kilót. Attól még, hogy lefogyunk, nincs vége az odafigyelésnek, mert a kilók szemtelen módon gyorsan vissza is tudnak menni... sokkal gyorsabban, mint amilyen tempóval lefelé adtuk őket. Kár, hogy ez nem fordítva van, úgy el tudnánk viselni szerintem. :)

Szóval odafigyelés továbbra is, mozgás és újra alakformáló tornák is. De azt hiszem, hogy Alexandrára fogok, mert R.R. egyre jobban irritál. Ez a Nyerj időt torna Béres Alexandrától nagyon tetszett, szerintem majd arra fogok ma este is picit tornázni, tegnap már elővettem a jó öreg súlyzóimat és felsőtestre tornáztam 40 percet. Muszáj lesz összekapnom magam, mert a végén szorítani fognak a tavaly téli ruháim...

A reggelt megint futással kezdtem, 9 km-es körön voltam, de ma elég lazára sikerült, 57 perc alatt tettem meg. Éreztem is, hogy ma kényelmes tempót kívánok, de legalább ez tuti a zsírégető tartományban volt. :)

Most megyek, ébredezik a leendő kisovisom, indul a nap! :)))

3 megjegyzés:

martinelli írta...

Kedves Bambi!
Ha benne maradt volna egy darab a bölcsességfogadból, azt kidobta volna a szervezet egy rövid idő után, ráadásul nem hiszem, hogy összetört a fog húzás közben.
Igen, én hallottam ilyet, hogy kétszer nő ki a bölcsesség fog.
A szájsebésztől nem kell félni, nem kellemes a dolog, de kapsz érzéstelenítőt, utána már csak akkor fáj, ah annak a hatása kimegy a szervezetedből. Meg is fog dagadni, de kis agykontrollal át lehet vészelni elég jól, mégpedi így: gondolj arra, hogy a szúrás kb fél percig fáj. Az egész trauma 1 napig lesz fájdalmas, mert utána már nem fáj annyira, és ilyenkor fájdalomcsillapítót is szoktak adni. Ha be is varrják, a varratok kiszedése nem fáj. Gyakorlatilag egy nap szenvedés az egész, és ahhoz képest, hogy már jó ideje kínoz, és rettegésben tart, az 1 nap semmi. Ezt próbáld a fejedbe venni és akkor nem lesz gond. Ne azzal tortúrázd magad, hogy jajj vajon mit fog vele csinálni a sebész, hanem arra gondolj, amit fent írtam. Nekem használ. Remélem neked is fog. És ez nem csak erre érvényes. Bocsi a hosszas locsogásért.

Névtelen írta...

Szia, Tatarek Rezsi tornájára nem szoktál tornázni? Én nagyon szeretem, általában hetente előveszem, Rékával, beachbody tornával kombinálva. Azt tervezem, hogy Rékát teljesen kiiktatom, megpróbálom Jilian Michaels tornáit. Mostanában csak hetente 2szer futok és érdekes módon többen mondták,hogy fogytam, ami sajnos kilókban nem látszik, de annak is örülök, ha úgy tűnik.

Fogprobléma megoldásához drukkolok!

Bambi1978 írta...

Köszi Nektek, ma már picit jobb a fogam, de nagyon úgy néz ki, hogy 33 évesen jön a bölcsességfogam. :) online megtárgyaltam az otthoni fogorvos ismerősömmel, ő adott pár tippet, de valószínű, hogy szájsebészet lesz majd a vége. :(

Köszi a tornás tippet is, Rezsit én is szeretem, talán ma este az ő tornáját veszem elő. :)