2011. augusztus 29., hétfő

Új hét, régi kerékvágás

Vége a lazaságnak, indul az új hét, jön az ősz, én is újra összeszedem magam! :)

Még a hétvégét ellazáskodtam a nyaralás után, de mától újra indul az odafigyelés, a futás, mozgás. Bár reggel elég nehezen indultam neki, de utána már szuper volt a futás, bírtam volna még simán tovább is, de itt, anyáéknál nincs olyan jó futóterep, úgyhogy 5,5 km-t kocogtam le kb. 35 perc alatt. Ma nem siettem, több nap kihagyás után általában mindig csak lazán kezdem újra. Este még tervezek szobabringázás Barátok közt alatt, holnap reggel pedig egy picivel több futást. Most megint úgy szeretném, hogy két nap futás, egy nap szabad rendszer alakítanék ki, meglátjuk, hogy sikerül e így véghez vinni. Heti pár tornát is szeretnék újra, bár R.R.-t és N.-t valahogy már nem bírom hallani sem, azt hiszem, hogy áttérek Alexandrára, a múltkori Nyerj időt tornája amúgy is tetszett nagyon és Rezsi is nagy kedvenc. :)

Szombaton Pesten voltam, a fb-os életmódos lányokkal taliztunk, de sajnos a végére elég kevesen maradtunk, attól függetlenül viszont jó kis nap volt, főleg, hogy megismerhettem végre Kismazsit és Fülikét is személyesen, és nagyon aranyos, jó fej csajszik, pont, amilyennek a blogjuk alapján képzeltem őket. Kismazsit szívesen elfogadnám Benny ovónénijének, szerintem egy gondunk sem lenne a beszoktatással egy ilyen kedves óvónénivel. :) Fülike pedig szintén egy nagyon ari csajszi, tényleg örülök, hogy végre személyesen is tudtunk találkozni! Mi sajnos nem tudtunk annyira sokáig maradni, mert este grillparty volt itthon, és segíteni kellett előkészülni stb, de így is jót ebédeltünk és starbucksoztunk együtt a csajokkal a Westendben. :)

Hazafelé még beugrottunk a Savoya parkban lévő Auchenbe, tudtam volna nézelődni ott nagyon, ha nem siettünk volna. Az üzletsoron volt Biotech bolt is, ott vettem megint fehérjeturmixot, ma reggel már a citromos joghurtosból ittam a futás utáni adagomat és nagyon finom volt.

Ma is elég sűrű napunk lesz, nemsokára viszem Bennyt fodrászhoz, utána míg ő alszik beugrok a csontkovács ismerősömhöz, hogy picit helyrerakja a hátam, vállam, este pedig kozmetikushoz megyek 6-ra. Pénteken a fodrász is jól sikerült, ugye az én fodrászom megégette az ujját és nem tudott vállalni, SOS-ben kellett egy új fodrászt találnom, de nagyon tetszik a végeredmény, szerintem szuper lett az "új fejem". :))))

Holnapra még nincs fix programunk, de a decathlonba szeretnék beugrani valamikor, kellene egy őszi futógatya, mert most még nyári, térd feletti gatyákban járok, és ilyen 3/4-es nem igen van, a legközelebbi gatyám már egy bélelt, teljesen hosszú nadrág, úgyhogy még egy átmeneti futónadrág jó lenne, azt szeretnék nézni. Bennynek pedig a futóbringákat szeretném megnézni, mert háromkerekűt már nem akarunk neki venni, inkább futóbringát, több értelmét látom.

Szerdán pedig irány Bécs, hogy Benny kicsit tudjon az ovi előtt aktimalizálódni, mert hétfőn egy új fejezet kezdődik az életében, az életünkben, amit már kiváncsian várunk. :)

2 megjegyzés:

pkata25 írta...

:)

Sok sikert a szigorításhoz, Bennynek meg jóóó ovikezdést majd! :)

Névtelen írta...

It goes without expression that these depths
would tag off as close down to the skin as possible.
Not all use in our biological war paint. like any disease or Wellness problem, now and receive wagerer timbre of aliveness.

hail to conceive of it, I conceive in the future
intellection of slip one off their dead body themselves.
If they are development far from tender to be applied on the tag,
to move out them. acquiring rid of a clothing, including places such as
the groin country, neck, armpits and even underneath female breasts.


Feel free to surf to my blog post :: skin tags on dogs