2011. augusztus 10., szerda

Sikerélmények! :)

És még dél sincs, de ma nagyon jó napom van!!! :)

Igaz, hogy nem aludtam annyira jól, mert negyed 4-kor "látogatóm" volt egy éjszakai, fekete lepke szerűség személyében, akit tegnapelőtt akartam lecsapni, de olyan sikeresen elbújt, hogy sejtettem én, hogy még itt van a lakásban. De mivel azóta nem láttam és nem hallottam, reménykedtem abban, hogy kirepült vmikor az ablakon ugyanúgy, ahogy bekavargott hozzánk.

Úgyhogy éppen kellemesen aludtam, mikor egy repülő hangját véltem hallani a fülemnél és oda is ért az arcomhoz.... a frász kapott el, felugrottam hirtelen, egyből tudtam, hogy "Ő" van itt megint.... villany fel, lestem, hogy merre van, de megint szórakozott velem, végül az ablaknál a reluxához szorult, ahol meg tudtam fogni zsepivel és kidobtam az ablakon... röhögtem is magamban, hogy a tesóm tuti sikítva rohant volna kifelé a szobából és felkeltette volna talán még Bennyt is P-n kívül, hogy fogják meg a repülő valamit. :)))))))

A nagy izgalom után szerencsére vissza tudtam aludni, viszont 5:40-kor egyszer átfutott az agyamon, hogy inkább alszok, de aztán győzött az akaraterő és öltöztem a futáshoz, mivel tudtam , hogy ma sütni akarok, így előre le akartam már dolgozni egy kis kalóriát, hogy ma lazáskodhassak. :))))

Elég hűvös volt reggel, de már a kedvenc nordic walkingolós nénim is épp kezdte a reggeli körét, mindig integetünk egymásnak. :) Nehezen indultam a futással, totál nem voltam ráhangolódva, de aztán egyre jobban éreztem magam és a végén annyira beálltam a kényelmes tempóra, hogy még ráhúztam egy km-t a szokásos nagy körömre, ugyhogy 61 perc alatt lefutottam 10 km-t kereken. :) Jól esett nagyon és még 7 előtt itthon voltam, a fiúk aludtak, tudtam nyugiban tusolni, hajat mosni és meginni az étcsokis fehérjémet, majd indulhatott nap. :)

Tegnap a csajok fb-on kioktattak elméletben, hogy kell az élesztőt felfuttatni, mire kell használni a meglévő tupperware edényeimet stb... chilis babtól indult a téma, de a végén már ismét Szila isteni kakaós csigájánál  kötöttünk ki. :)))) Már hetek óta nem hagy nyugodni, de eddig erős voltam, viszont az is igaz, hogy a kelt tésztákkal eddig mindig idegenkedtem, viszont nagyon tetszettek más honlapokon az eredmények, képek, így csak vágyakoztam, hogy egyszer én is ilyen ügyes leszek.

Szeretnék Bennynek olyan anyukája lenni, aki finomságokat süt-főz, szeretném, hogy a kisfiam ne mindig bolti kajákat vigyen uzsonnára, hanem anyukája finomságait, ezért kell legyőznöm az élesztős cuccoktól való félelmemet és egyre bátrabban nekik ugrani. A múltkori kenyerem már az első lépés volt a sikerélmények között, ezért a tegnap esti csajos duma party hatására, ma reggel nekiálltam a kakaós csigáknak. :) én is dia well sütőlisztből csináltam, mindent úgy tettem bele, ahogy Szila írta.

Tupperware gyorskelesztőben kelt a tészta egy órán át, érdekes, hogy több éve tele van a konyhám tupper cuccokkal, aztán azt sem tudom, hogy mire valók. :))))) tipikus én.... :D :D

Egyet rontottam el, nagy izgalmamban kihagytam első körben a cukrot a tejből az élesztőhöz, de időben kapcsoltam és nekifutottam másodszor is. :)))) Jó trutyis lett a teteje, akkor még azért kértem egy kis segítséget online, hogy biztos, ami biztos legyen a történet és hajrá. :))))

Könnyen ki lehetett nyújtani, nem spóroltam a kakaóval (ez tényleg kell!!!!!), feltekertem szorosan, szeletekre vágtam és rápakoltam a tepsibe és irány a sütő. Pont 25 perc alatt sültek meg és az eredmény magáért beszél!!!!! Isteni finom, puha, ropogós, pont,  amilyennek lennie kell!!!!! Már hármat megettünk ebéd előtt, de nem számít! :) Ma megérdemlem, mert egy újabb lépést tettem a konyhatündérkedésben. :)))

Bennynek is ízlik, aranyosan kukkolta ő is a sütőn keresztül a "csigabigákat" és alig várta, hogy megkóstolhassa. :)

Ebédre chilis babot csinálok bulgurral, de Bennynek már kiszedtem egy kis fazékba még a chiliporozás előtt. Ma nagyon szorgalmas vagyok, és még hol van az este??? :) bár este vasalnom kell, azt nem szeretem annyira, de mindegy, néha azt is kell.

Délután megyek ortopédiára vissza, utána egy magyar barátnőmmel kávézunk, anyósomék lesznek Bennyvel, ki akarják használni vele a délutánt, mert ugye szombaton megyünk Szigligetre, így nem találkoznak egy darabig, és mondták, hogy nem kell hazasietnem, unokázni akarnak. :))))) Egye fene, megoldom valahogy a délutánomat. :)))))

Végezetül egy kis virtuális kóstoló Nektek is! :)


4 megjegyzés:

martinelli írta...

Nagyon ügyes vagy, gratulálok. Meglátod, hogy csak a kezdet nehéz, ezután már könnyebb lesz. És nem kell elkeseredni egy - két sikertelen próbálkozás után.

pkata25 írta...

Na, itt végre tudok kommentelni, mert bár telefonról láttam, hogy írtál fb-re, de a képet úgy nem tudtam megnézni.
ISTENIEN néznek ki, ráadásul nekem is sokszor eszembe jutott már ez a recept! Nagyon ügyi vagy, tuti, hogy ovikezdésre belejössz az uzsigyártásba! :)

Amúgy meg le a kalappal a lepkefogáshoz is, én detto ugyanaz a típus vagyok, mint tesód. :D

Mrita írta...

Nagyon guszták a sütijeid nagyon ügyes vagy, néha egy kudarc nem szabad, hogy elvegye a kedved, inkább segítsen abban, hogy a következő alkalommal finomabb lesz. Gratulálok.

Bea írta...

:D Hangosan nevettem a lepkefogáson :D Örülök, hogy eszedbe jutottam :P