2011. augusztus 3., szerda

Wellness nap

Szuper napunk volt tegnap!!!!

A tegnapi közel 15 km futás után kellemesen elfáradtam a nap végére. :)

Ebéd után összepakoltunk, megjöttek P szülei, mi pedig elindultunk a kedvenc fürdőnkbe, Oberlaaba, ahol a felújítás óta még nem voltunk, úgyhogy nagyon kiváncsian értünk oda. :) P szülei nagy szaunába járók, jó 30 éve minden pénteken ide járnak, megszokott kis társasággal, és csupa jókat meséltek a felújított fürdőről eddig is.

Tényleg gyönyörű lett, elég könnyen megtaláltunk mindent, érthetően ki van táblázva, feliratozva bent is, hogy mi hol van, tehát nem téved el az ember.

Lepakoltunk az egyik medencénél és elkezdtük körbe járni, minden medencét kipróbáltunk, megnéztünk, és el voltunk ájulva, hogy mennyi modern és szép hely lett. Nem is kell ezután Bécsből átmenni Burgenlandba, ha az ember egy jó kis wellness napot szeretne tartani, mert itt minden van.

Még egy csúszdán is lecsúsztam, mert imádom a bolond csúszdákat és itt van egy olyan, ahol nagy gumival lehet lejönni, naná, hogy kipróbáltam, jóóóóó volt. :D

Utána beszabadultunk a szaunába, ott töltöttük az idő nagy részét, én két kört voltam bent, P hármat, egyszer pedig a pihenőszéken olvasás közben jól elszundítottam egy fél órácskára. :) Nagyon jókat tudok aludni a szaunában, ez most is sikerült. :)))))

Délután, a szaunázás közben ittam egy vitaminkoktélt, alma-répa ízesítéssel, finom volt nagyon. Fél 6 körül jöttünk ki végül a fürdőből, de még egy csomó mindent akkor fedeztünk fel, úgyhogy megyünk majd még. Megbeszéltük, hogy havonta egyszer azért jó lenne eljutni, mert nagyon fel lehet töltődni egy-egy ilyen nappal. :)

Utána beültünk az ottani cukiba, ami KÖTELEZŐ, ha arra jár az ember, megvacsoráztam végül, mert egy toastot ettem és utána fagyikelyhet, úgyhogy bőven elég volt aznapra. :)

Kellemesen elfáradva értünk haza, este nem kellett altatni. :)))) Remélem, hogy hamarosan újra eljutunk, mert ennyit kell magunkra áldozni, hogy kicsit kikapcsolódjunk, feltöltődjünk. :)

Nincsenek megjegyzések: