2011. augusztus 7., vasárnap

Pipa

de csak halkan írom le, mert még alvásig elcsúszhatok, de nem szeretnék. :))))

szóval ma gyümölcsnapot tartottam, hirtelen ötlettől vezérelve, mivel P egész nap dolgozik és ilyenkor nincs nagy kísértés. Egész jól bírtam, egyszer lettem csak gyenge, mikor Bennynek a FINOM KENYÉRKÉMBŐL csináltam májkrémes kenyeret sajttal, és nem ette meg az egészet.... de végül legyőztem a mohóságomat és ettem egy almát. :)

Holnap új hét, az utolsó napok a nyaralás előtt, kiváncsi leszek, hogy változott e a súlyom, mert az elmúlt napokban eléggé lazára vettem a dolgokat, viszont talán időben kapcsoltam és a futás is segít, hogy ne felfelé menjen a mutató a mérlegen. :)

Egyre jobban ráérzek a futásra, már érzem, hogy melyik a kényelmes tempóm, amivel szerintem bármeddig el tudnék futni és melyik az, mikor kicsit jobban meghajtom magam, felpörgetve a pulzusomat. :) Ma még bónusz futásom is volt, mert Bennyvel délután átmentünk a kedvenc botanikus kertünkbe, nem mertem messzebbre merészkedni, mert egész nap be volt borulva, bizonytalan volt, hogy lesz e eső vagy sem, így csak eddig mentünk át. Egy jó órát tudtunk sétálgatni, Benny játszóterezett, mikor megérkezett az eső, csöpörögve. Na, gyorsan bepakoltam a babakocsiba, és spuri haza. :)))) crocs volt rajtam, leggings, gondoltam csapjunk egy jó murit, kocogni kezdtem a babakocsival, kihasználva, hogy futásra is alkalmas járgányt vettünk. :))))) Bennynek annyira bejött, hogy mikor picit lassítottam pihenni (mivel azért a crocs nem teljesen ér fel egy nike free cipővel :D ), akkor a hajcsárom egyből szóvá és tette és mondta, hogy "anyaaaa, fut! " :)))))) és így tovább, mindig, mikor lelassítottam. Kacarászott nagyokat, bejött neki a dolog. Még reklamált is a lépcsőház előtt, hogy "anyaaa, fut noch!" (valamiért a "még" szót csak németül mondja még :D )

Úgyhogy ki akarom majd próbálni, hogy rendes futócuccal is tetszik e neki ennyire a dolog.... mert akkor néha lehetne egy -egy tókört ( 2 km ) beiktatni a pihenős napjaimba. :)

Egyébként, ahogy beértünk a lakásba, szakadni kezdett az eső, tehát megérte futni, különben szépen szétáztunk volna... érdekes egy nyár ez. :((( de megnéztem a köpönyeg.hu oldalon, ott végül a szigligeti időszakra nem is ír rosszakat, szóval én még reménykedek, hogy tudunk fürdeni a Balcsiban. :) Kiváncsi vagyok, hogy Benny mennyire emlékszik a tavalyi nyárból a kedvenc helyeinkre, már számolom a napokat, hogy mikor indulhatunk. :)

A hét kicsit sűrű lesz megint, hétfőn, kedden P szabadnapos, bár holnap elvileg jó idő esetén két haverjával mennek bringázni a duna szigetre, keddre még nincs nagyon programunk, szerdán délután ortopédiára megyek vissza a leletemmel, csütörtök még passz, pénteken pedig Gabi barátnőm kislánya, Stella lesz 3 éves, az ő zsúrjára vagyunk hivatalosak. :) Össze szeretnék addigra már pakolni, hogy másnap, szombaton reggel már csak a kocsiba kelljen lepakolászni, aztán irány a holiday. :)

Viszem a futócuccomat is, tavaly is olyan jó volt az ébredező Balaton mellett futni reggel, míg el nem kapott minket egy hasmenés-hányós vírus és végig nem ment az egész családon... :((( Remélem, hogy idén ezt megússzuk, ilyen módon inkább nem kívánok súlyt veszteni.

De azt már eldöntöttem, hogy bármilyen is lesz az időjárás, a lényeg akkor is azon lesz, hogy Szigligeten vagyunk, ahol mindig sikerül feltöltődnöm, ahol már egy séta is teljesen más, mint itthon, a kikötőben üldögélve ebédelni, vacsorázni megunhatatlan és a legjobb gyömbéres limonádét a Vár kávézóban árulják. :)))) Úgyhogy azt hiszem, már érthető, hogy miért is várom már nagyon a szombatot..... :)


Pár kép tavalyról, hamarosan lesz 2011-es videó is. :)))))

Nincsenek megjegyzések: