2011. augusztus 26., péntek

Újra itthon!

Próbálok kicsit jelentkezni, mert közben zajlanak az események, most éppen már a szüleimtől, Magyarországról jelentkezek.

11 után értünk ide, igyekeztem már a déli nagy meleg előtt ideérni, hogy ne az autópályán érjen minket a dél... Benny alszik, délután beszaladunk boltba, este pedig már fodrászhoz megyek. (vadiúj fodrász, az enyém sajna megégette az ujját, kötözésekre jár, úgyhogy kiváncsi leszek az eredményre este....)

Az elmúlt napokban nem unatkoztam, kedden értünk haza Szigligetről , azóta ment a mosógép, tegnap este még vasaltam a kb. 30 fokos lakásban, pakoltam stb.... tehát unalom megint nem volt.

A nyaralás amúgy nagyon jól sikerült, sosem lehet megunni Szigligetet, aki egyszer beleszeret, az már mindig vissza fog járni. Mi lassan szerintem 15 éve is van, ha nem több, hogy lejárunk oda, rengeteg szép emlék köt oda minket és nincs nyár szigligeti nyaralás nélkül. :)

A kocsit nem sokat használtuk, inkább bringákkal jártunk, jó áron sikerült a bringákat kölcsönözni egész hétre, és Benny is nagyon élvezte. A kajálásokra aránylag figyeltem, de nem voltam brutál szigorú magamhoz, amit megkívántam, azt meg is ettem. Jártam futni is, szuper volt a balatoni napfelkeltével együtt futni, lefotózni és figyelni az embereket, a házakat, ahogy ébredeztek. :)

Jártunk Keszthelyen a kastélyban és update boltban ( :D ) , Tapolcán többször is voltunk, vitorláztunk, kávéztunk, limonádéztunk a vár kávézónál, egy szuper pincészetnél is vacsoráztunk a családdal, tehát nem unatkoztunk. Az idő is kegyes volt hozzánk, panaszra nincs okunk. :)

Mindig fájó szívvel jövünk el onnan, és nagyon remélem, hogy most nem kell egy egész évet várnunk, hogy újra meglátogathassuk a kedvenc helyünket. :)

Hazaérve Bécsben is hőség fogadott minket, és egy kisebb bosszúság, mert lelopták a kedvenc ajtódíszemet a bejárati ajtónkról. Pár éve Mariann barátnőmtől kaptam, nagyon szerettem, de ezek szerint másnak is tetszett.... legyen vele boldog a tolvaj, bár kedden kicsit csúnyábbakat is kívántam neki!!!!!!!

Szerdán P anyukája jött kicsit unokázni, Opa kiküldetésben van a Johannitás elsősegély céggel Olaszországban, így Oma csak egyedül jött, én pedig elszaladtam a mamámnak szülinapi ajándékot venni a szintén 35 fokban... remek volt, de igyekeztem klimás üzletekben tölteni az időt. :D

Tegnap készülődtünk, pakolásztunk, vasaltam este, Benny festett egy képet a dédijének, aranyos volt, nagyon élvezte. :)

Tornázni a héten nem sokat tudtam, mert még Szigligeten Bennynél egy kisebb nátha kezdődött, így vasárnap éjjel alig aludtunk valamit, úgyhogy hétfőn nem futottam, a hétfő már egy fokkal jobb volt, de még éjjel többször be kellett menni hozzá, és kedden ugye jöttünk vissza Bécsbe, szerdán inkább az alvást választottam reggel, napközben pedig örültem, hogy élek, nem tudtam volna elképzelni, hogy 40 fokban még tornázgassak, tegnap viszont erőt vettem magamon reggel (bár nehéz volt nagyon) és mentem futni, ami utána már nagyon jól esett és 53 perc alatt futottam le a 9 km-es körömet. Volt már jobb is, de rosszabb is, úgyhogy annyira sokat nem "felejtettem" el a pár nap kihagyás alatt. :))))

Egyébként ez a nehéz, hogy ha kimarad pár nap, akkor sokkal nehezebb erőt venni magunkon a folytatáshoz... észrevettem magamon, hogy max. két nap maradhat ki, különben kezdek eltunyulni, úgyhogy holnap futás lesz reggel remélem. :) vagy legkésőbb vasárnap. :)

Kaja terén még lazáskodok, majd jön a katt, szerintem a kánikula végével újra figyelni fogok, egyenlőre nincs erőm hozzá. Nem azt mondom, hogy annyit eszek, de mindenfélét és össze-vissza, úgyhogy majd erre figyelni kell. De most még kihasználom az utolsó hosszabb itthonlétet (5 éjszaka), mert ősztől ovi és nekem is meló, maradnak a hétvégi hazaruccanások majd.

Holnap Pesten leszek, újabb tali lesz az életmódos csajokkal, már nagyon várom, mert végre megismerhetem Kismazsit és Fülikét is, ők a múltkor nem tudtak ott lenni, de ami késik, nem múlik és holnap együtt töltjük a napot!!! :) Már várom nagyon! Amint látjátok, megint nem fogunk unatkozni itthon, de úgy jó az élet, ha zajlik, nem? :))))

1 megjegyzés:

pkata25 írta...

Jajj, de aranyos vagy! :D Én is várom már, remélem, nem okozok majd csalódást. :)