2011. augusztus 4., csütörtök

Rosszul indult nap...

....de aztán lett happy end. :))))

Tegnap sikeresen elbuktam ugye a gyümölcsnapot, így ma reggel mindenképp tervben volt a futás, úgy mentem aludni, hogy reggel kelek 5:40-kor. Amúgy is futónap volt tervezve, mert most próbálok beállni a két nap futás, egy nap pihi rendszerre, tegnap pedig meg volt a pihenőnap, bár azért hiányzott, hogy reggel nem kellett mennem, de kell a szervezetnek is a nyugalom, a pihentetés.

Egyszer hajnalban megébredtem, kezdett feltámadni a szél, de akkor még nem esett az eső, így mikor 5:40-kor szólt a telefonom, nagyon meglepődtem, hogy szakad az eső!!!! De rendesen, durván! Mert ha még csak csepergett volna, akkor simán lemegyek, attól nem szoktam megijedni, de ez most nagyon esett sajnos, úgyhogy dühösen visszafeküdtem aludni.

6:40-kor arra keltem, hogy P már ébren volt, azt hittem, hogy Benny is felkelt, de akkor még ő aludt. Addigra már nem esett annyira az eső, P konditerembe készült, de mondta, hogy menjek le nyugodtan futni, ha akarok .De nekem rá kell hangolódnom, abban a pillanatban azt sem tudtam, hogy hol vagyok, így nem mentem. Ő elment kondizni, mi pedig ébredeztünk lassan Bennyvel. Az eső hol elállt, hol újra rákezdett, én pedig fortyogtam magamban, hogy már megint milyen napunk lesz és hogy az eső elrontotta a reggeli futásomat is. :((((

Megreggeliztünk Bennyvel, de én még pizsiben voltam, kicsit lustálkodtunk a nagy ágyban, ott talált minket P, mikor hazaért, nevetett is, hogy micsoda lusta népség vagyunk, épp kisvakondot olvasgattunk. :))))) Szerintem látta rajtam P, hogy eléggé motiválatlan vagyok, így inkább lement Bennyvel boltba, legalább addig eljutottam, hogy mi legyen az ebéd....

Mikor lementek, kinéztem az ablakon és láttam, hogy elállt az eső, épp megcsináltam a tejeskávémat, de inkább felöltöztem futócuccba és pár perc múlva már lent voltam. Olyan dühös voltam az időjárásra, hogy sokkal gyorsabb tempóban futottam, mint szoktam. Éreztem, ahogy megy ki a feszültség és szépen, lassan kezdek lenyugodni, és feltöltődni!!!! Dög meleg volt, mert az eső arra volt jó, hogy "jó kis" párát csináljon, de nem adtam fel, a nagy körömet tettem meg, ami 9 km volt. Javítottam is az eddigi legjobb időmön, most 51 perc alatt futottam le végül. Jól esett nagyon, és megmentettem a napot!

A kedvem visszatért, már nem láttam annyira borúsan az időjárást. Kicsit ez meg is ijesztett, lehet, hogy függővé válhat az ember a futástól vajon?!!? elvonási tünet vagy mi a fene lehet ez???? Furcsa....

Viszont ma aránylag jól zártam a napot is kaja ügyileg, csak picit nassoltam, de az is teljes kiörlésű, bio keksz volt. :) Még innom kell ma egy jó liter vizet, mert azzal nem voltam ma ügyes, de este behozom. :))))

Délután a "csodás" időnek hála, plázázni mentünk, már készültem a bioboltba sótlan földimogyorót venni nassnak és diákcsemegét, + már fogyóban a himalája só is itthon, azt is vettem. Igaz, ez kb. 15 euronyi összeg volt a bioboltban, amiért indultam, de ennek a többszörösét hagytam végül a plázában, mert akkor már vettem Bennynek pár "őszibb" cuccot a nagy nyárban.... és a geoxban egy tök jó árra leértékelt vízálló cipőt is neki, ami még őszre is jó lesz elvileg.

Úgyhogy eredményes és költséges délutánunk volt, de sebaj.... én nyárra készültem jövő héttől a Balatonon, de azért be kell készülni pár melegebb cuccal is és a tavaszi ruháit Benny már majdnem mindet kinőtte, úgyhogy ráfért a frissítés. :)

Holnap remélem, hogy jobb idő lesz, nem tervezek újabb pénzt költeni, jó lenne csak valahol parkozni, sétálni stb... és reggel FUTNI, mert holnap futónap. Korábban szeretnék menni, hogy egy plussz kört rá tudjak húzni, hogy meglegyen a 10 km is, de majd meglátjuk.... Én mindenesetre beállítom az órámat reggel 5:40-re.... :))))

Nincsenek megjegyzések: