2011. szeptember 9., péntek

K.O.

Röviden ennyi a napomról....

Kicsit bővebben:

Az éjszakánk fárasztó volt, Benny sajnos elég hamar elkapott valamit az oviban (vagy a hirtelen lehűlés hozta, végülis az is lehet) és tegnap éjszakára tiszta takony lett szegénykém, alig kapott az orrán levegőt, így kb. óránként felsírt, forgolódott, mentem be megnyugtatni, simizni, cumit keresni, itatni stb...

Úgyhogy a mai futás elmaradt, erőm nem igazán volt semmihez, örültem, ha tudtam aludni egy kicsit. :((( Reggel nem volt annyira vészes Benny orrfolyása, így elmentünk oviba, ma is ügyes volt, kicsit sírdogált csak, mikor kijöttünk, de nem rögtön, hanem amikor a többi gyerek is rákezdte. :) Megdícsérték az ovónénik és kedden már megpróbáljuk, hogy ott ebédel... úgyhogy haladunk, haladunk, szerintem jól. :) Megint nem akart hazajönni az oviból Benny és már várja a hétfőt, de addig még meg kell gyógyulnia, mert most megint elég taknyos lett délutánra. :((((

Mivel ma hulla vagyok, így sem torna, sem futás nem volt, de szénhidrát annál több.... de ma nem érdekel, ezt a napot ilyenre terveztem, majd hétfőtől újra odafigyelek. Holnap délután megyek a hotelbe dolgozni 8 órát, Benny P szüleivel tölti a délutánt, vasárnap pedig P is szabadnapos lesz, még kitaláljuk a programot, hogy merre induljunk....

Most megyek is aludni, hátha ma picit többet tudunk majd pihenni, jó lenne...

Nincsenek megjegyzések: