2011. március 16., szerda

Gyors változás

Tegnap poló és napszemüveg, ma esőkabát és esernyő....

Sajnos a hirtelen tavasz nem tartott sokáig, ma már el is romlott az idő és olyan szinten, hogy én megint a vastagabb dzsekimben voltam délután, amitől nem lettem nagyon boldog. :(((

Mondjuk reggel még nem éreztem, hogy nagy gond lenne, mert negyed 7-kor megszólalt az órám, kicsit gondolkodtam azon, hogy talán aludhatnék tovább, de mégis erőt vettem magamon, kibújtam a meleg ágyból, kinéztem minden ablakon, és mivel nem láttam esőt, így felvettem a búvárruhát, futópolót, a futodzsekit, hajamat eltűztem (már csak egy hét, juhuuu) és indultam is le. Fél 7-kor már a tó szélénél melegítettem és indultam a szokásos körömre. Meglepődve figyeltem, hogy nem csak én kelek már reggel a futás miatt, sokan kocogtak, már jó világos is volt, percről percre pörögtem jobban fel, úgyhogy a második tó kört kiegészítettem egy kitérővel , így ma 40 percet kocogtam, ami szerintem olyan 5 km lehetett. :) Jól esett nagyon, felérve beálltam a tus alá, utána kényelmesen előkészítettem az ebédhez a hozzávalókat, megreggeliztem és 8-kor indult a nap Kismaci ébredezésével.

Reggelire megint két pufirizst ettem párizsival és vékony sonkával, sajttal, aztán összedobtam a paradicsomos húsgombócot (most bulgurt tettem rizs helyett bele és nagyon fiom lett), gyorsan még egy köleskochra is volt időm, utána leugrottunk Kismacival a boltba, aztán hazaérve P vette át Bennyt, én addig felszeleteltem a köleskochot, abból tízóraiztam és indultam anya elé, akinek délre ért be a busza a városba és mivel én már korábban odaértem, és sajnos csepergett az eső és vékonyan voltam öltözve , így beültem egy Mekis kávézóba, ettem egy browniet (fú, de finom volt!!!!) és ittam egy café lattét (kedvencem!) és olvasgattam. :) Anya szerencsésen megérkezett, szuper ez az Orangeways buszjárat, 11 euro a jegy Pest-Bécs!!!!! Hát ennyiért szerintem ajándék, ha én pesti lennék, tuti, hogy néha kiugranék egy napra kávézni, sacher tortát enni. :)))))

Mire hazaértünk a fiúk már jól laktak az ebéddel, Bennynek is bejött a bulguros gombóc, és sztem P észre sem vette. :))))) ők aludni tértek, mi pedig megebédeltünk, beszélgettünk, pihentünk. Délután P ment dolgozni, mi pedig Kismaci első nagy meglepődése után, hogy a nagymami megérkezett, összeszedtük magunkat és elmetroztunk a közeli kisebb plázába, ahol mindig a finom, házi sajtot szoktam venni. Most is hoztunk sajtot, fokhagymás kis kolbit, nézelődtünk, vettem Bennynek két gatyát, mert már mindenét kinőtt ez a lurkó :) , és megint megnéztem azt a dzsekit, amit a múltkor is nézegettem, de ma sem vettem meg... 40 euró és egy elég "bóvli" üzletben van... na most ennyi pénzért már szerintem sokkal jobb dzsekit is fogok találni, ha lesz időm körbenézni az üzleteket... úgyhogy majd pénteken a nagyobb plázában körbenézünk, anya tud Bennyre figyelni, én pedig nyugodtan körbenézni. Mert dzseki az kell.... nincs semmi normális cuccom, annyi mindent kellene még vennem tavaszra, de majd szépen lassan, különben csődbe megyünk. :))))

Délután ettem pár szem epret és egy köleskochot, hazaérve pedig este 7 előtt hideget vacsiztunk, wasa szeletet (abonett féleség)párizsival, parmezános szalámival, sajttal, kettő darabot és ma zero colát ittam, mert délelőtt nem volt a sima cola light, így ezt hoztam, de én maradok akkor is a cola light-nál, nekem valahogy az jobban ízlik. Lehet, hogy ez is light és nincs benne cukor, de akkor is sokkal édesebb az íze, nem lett a kedvencem. :)

Míg este anya netezett picit, én hasaztam 20 percet, emlékezetből a Réka legjobb gyakorlatait. :) Jó volt, de most már tényleg hulla lettem. :) Hosszú volt a nap, és holnap még hosszabb lesz, mert dolgozok... de beállítottam az órámat és ha nem esik az eső, reggel megint kocogással kezdem a napot, mert amúgy nem lenne semmi tornára időm... így marad a koránkelés és a futás, amit bevallom, nem is bánok, mert tényleg szeretem és ha választhatok, hogy lemegyek fél órát kocogni, vagy tornázok a tévé előtt fél órát valamelyik dvd-mre, akkor a futást választanám MINDIG! :)

De most megyek is aludni, mindjárt szól a vekkerem, én pedig majd mérgelődhetek, hogy nem aludtam eleget... :)))) Jó éjszakát Mindenkinek! :)

1 megjegyzés:

Marti M írta...

Bambi, még mindig te vagy a példaképem! Én még mindig nem jutottam el futni.