2011. március 4., péntek

Stresszes este

Nyugodt délelőttből stresszes este....

Pedig minden olyan jól indult:

Reggel a hasamra sütött a nap, a szó szoros értelmében, gyönyörű kék égbolt, napsütés és +2 fok! Jó lenne minden reggel így ébredni, egyből jól indul a nap. :) Reggelire ettem egy tálka müzlit joghurttal, pár szem almás sütit, amit tegnap sütöttem, aztán a fiúk lementek boltba, én pedig gyorsan futócipőt húztam és mentem is a tóhoz futni. :) Ma nem ment annyira jól, valami nem okés a jobb lábujjaimmal, azt hiszem, hogy el kell velük mennem ortopédiára, mert néha nagyon meg tudnak fájdulni és mindig hirtelen nyílal bele, nagyon kellemetlen és kényelmetlen is. Néha cipőkre fogtam, de most már cipőtől függetlenül is bele-belenyilal, ma például futás közben. Így néha felváltottam a kocogást gyors sétával, olyankor picit enyhül a dolog vagy néha abba is marad... fura. Már egy ideje tart ez a dolog, de kiszámíthatatlanul fordul elő, így nem foglalkoztam vele annyit, de az elmúlt héten már többször is, mikor Bennyvel sétáltam. Úgyhogy ortopédiát kell majd keresnem és időpontot kérnem... ráadásul az oldalam is többször beszúrt, mert pár napja megemeltem magam a babakocsival és Bennyvel, fájdogált napközben is, mára már jobb lett és futásnál megint előjött, pedig ugyanúgy vettem a levegőt, ugyanúgy kocogtam, mint szoktam, mégis... na mindegy, ma ilyen nap volt, de azért végigmozogtam a lenti fél órámat, az a lényeg. :)

Ebédre finom halat ettünk, P csinálta, jó fokhagymásan sütötte meg, pici petrezselymes krumplival és ebéd után nekiálltam turos batyút sütni, aminek a végeredményét már nem igazán nevezném túrós batyunak, csak túrós izének. :))))) de mivel a töltelék finom lett és diétás, így elfogyott, még Gabi barátnőm is benyomta a mutatóba vitt mintapéldányokat. :))))

A délután második fele már eléggé stesszesre és szénhidrátosra sikerült, de ma "nem érdekel napom" van...Néha nem könnyű anyának lenni, a mai napom bizonyítja, és attól, hogy most ez a kis emberke most már édesdeden alszik a szobájában és én imádom, azért vannak napok, mikor legszívesebben igenis kitépném a hajamat szálanként.... Ez a mai is ezek közé tartozik, mert ma semmi nem volt jó a fiatalembernek, de érdekes módon, csak velem ilyen. Este kitárgyaltuk a csajokkal, ez a teljes bizalom jele, mert az anyukákban találják meg a gyerekek a teljes bizalmat, de baj, ha ettől most nem vagyok boldog??? :(( Úgyhogy ma volt ropi (teljes kiőrlésű, bár sovány vigasz :))) ), chips (a hengeres dobozos, paprikás) , ezeket Gabi barátnőméknél kaptam, aztán itthon még befigyelt a maradék túrós mini izé, ropi, almás hoferes gyümölcs szelet és almás táska. De elég is volt, torna helyett kifejezetten "példás" mutatvány, de sebaj. Ilyen nap is van, szerencsére nem sokszor és remélhetőleg holnapra már Benny is kialussza a hisztijeit.... mert holnap egyedül leszünk egész nap, úgyhogy össze kell kapni magunkat.

Holnap már lesz torna, okos kajálás, séta, és talán újabb tulipán vásárlás. A múltkoriak még mindig szépek, holnap lesznek egy hetesek, de már kezdenek elnyílni. Kell a pozitivum a napra, anélkül nehéz....

2 megjegyzés:

pipacs írta...

Tudom nem vigasz, de tegnap Marci ugyanezt csinálta velem... :((((((

Marti M írta...

Bambi, tudom, hogy ez sem vigasz, de néha mi, felnőttek is ilyenek vagyunk, van olyan napunk, hogy semmi se jó nekünk. Van, amikor tudjuk leplezni és fékezni magunkat, és van amikor nem, ilyenkor a környezetünk sínyli meg.