2011. március 12., szombat

Gyümölcsnap...

most már be kell látnom, hogy nem nekem találták ki.... :(((

Pedig olyan jól indult a nap: Ébredés után megittam egy tejeskávét, zsírszegény tejjel, egy édesítővel, és kitaláltam, hogy ma gyümölcsnapot tartok! Lementünk boltba, vettem ananászt, itthon feldaraboltam, azt ettem tízóraira és ebédre is, jól ki is marta a nyelvemet. :((( Míg a fiúk aludtak, lementem futni, előtte azért egy banánt ettem, mert éreztem, hogy kell az energia.

Most megint a nagy kört futottam, ami 50 perces volt, néha elég nehéz volt, mert erős szél volt és sokszor pont ellenszélben kellett "harcolnom", de nem adtam fel, bár a végén már éreztem, hogy gyümölcsnapon nem a legjobb 50 percet futással terhelni a szervezetet, mert eléggé elfáradtam. De a lényeg, hogy szuper kikapcsolódás volt megint, utána letusoltam és ettem pici ananászt megint.

Közben vizet ittam, nem is hiányzott semmi... aztán lementünk sétálni, és beugrottunk a hoferbe... na, itt rontottam el, ugyanis már mindenre korgott a gyomrom. :((( Vettem csokit, sós rágcsát és csokis mazsolát is. Az már mellékes, hogy Bennynek találtam egy vagány, vékony dzsekit, mert ez nem kifogás arra, amit még hozzá vásároltam. :)))) utána még sétáltunk lent 6-ig és felbontottam a mazsolát... ami aztán elfogyott. Na, akkor már éreztem, hogy most már bármit meg tudnék enni. :((( Itthon ettünk ketten Bennyvel egy cabanosit ketten, és nekiálltam Nonó oldalán olvasott túrós pogácsa sütésnek is. Kilófaló lisztből csináltam, de ez sem kifogás... nem való nekem a gyümölcsnap, egyszerűen nem bírom ki, estére bedőlök.... :(((( A mai napig nem értem, hogy volt lélekjelenlétem és kitartásom a modell diétát végig csinálni... olyan jó lenne még egyszer olyan erősnek lenni!!! De miért nem megy vajon???? ááááááá

Az mondjuk vígasztal, hogy legalább a mozgás terén még kitartó vagyok és tényleg élvezetből mozgok, nem pedig muszájból, ma is már alig vártam, hogy mehessek futni, mert Kismaci ismét 7 után már karattyolt (nem lesz ennek jó vége, irgum-burgum!!!), így nem mertem itt hagyni P-re, aki hajnal 1 után ért haza, hadd pihenjen.... úgyhogy a fiúk alvásidejében mentem le, úgy ki is tudtam kapcsolni teljesen. Este még negyed órát tornáztam tricepszes guggolást és a kedvenc hasgyakorlatomat, hátha érnek is valamit. :))))

Úgyhogy ma el is határoztam, hogy nem fogok egyenlőre gyümölcsnapba kezdeni, mert nem bírom ki.... inkább eszek okosan, akkor nem leszek estére olyan éhes, hogy bármit megennék. :((( Többször keveset és mindenfélét, gyümölcsöt, sósat, stb... Nekem csak így megy.

Viszont annak már nagyon örülök, hogy a szél ellenére is ma már szuper idő volt, így délután is majdnem két órát lent voltunk, ez már a tavasz előjele!!! Nyáron sokszor csináltam olyat, hogy már előző este főztem ebédet és másnap délelőtt és délután is lent voltunk 2-3 órát Bennyvel... nem pazaroltam a gyönyörű, napsütéses időt főzöcskére, hanem a friss levegőn voltunk.... ha így megy tovább, hamarosan újra ez lesz és mi majd lent csavargunk, motorozunk amennyit csak lehet. :) Imádom a tavaszt!!!!!!!!!!



1 megjegyzés:

Marti M írta...

Én sem tudok gyümölcsnapot tartani, se zöldségnapot. Most azon dolgozok, hogy calahogy több zöldséget és gyümölcsöt tudjak enni, vagyis többet, mint "semmi". Lusta epém van és ezért pocsék az emésztésem.

Láttam a képeket a tóról ahol szoktál futni. Én is találtam magamnak futóhelyet, és nagyon örülök neki.