2011. március 1., kedd

DM Női futóverseny

MEGYEK!!!!!

Zitusnak (is) hála, fent maradtam éjfélig, így 4 perccel éjfél után már láttam, hogy megnyitották a jelentkezést a futóversenyre, és gyorsan regisztráltam is magam. Mondjuk, benéztem a leírást, mert nem az első 1000 jelentkező kapja a wellness hoteles utalványt, hanem minden ezredik, de sebaj, nem ez volt a lényeg.... :)))) Viszont érdekes volt, hogy négy perccel éjfél után én már a 212-es rajtszámú versenyző lettem, tehát ennyien várták a megnyitást, hogy jelentkezhessenek. :)))) A jelentkezési díjat levonják majd a számlánkról, az információkat pedig e-mailben küldik.

Mivel P nagynénje hívott erre a futásra, így én is az 5 km-es távot választottam, hogy együtt tudjunk menni, ősszel pedig majd belövök egy 10 km-es versenyt szerintem, mert addigra minden nap tudok reggelente kocogással indítani és meglesz a kondim hozzá. Tavaly az motivált, hogy beleférjek az egyre kisebb méretű ruhákba, idén pedig az ilyen megmérettetések fognak, mindig kell egy-egy cél, amiért lehet dolgozni. :)))))

Mára semmi különöset nem terveztünk, mindjárt megyünk le boltba, délután pedig az osztrák babás ismerősömékkel találkozunk, de szerintem benti program lesz, mert elég borús az idő...sebaj, már március van, most már nincs sok hátra a jó időig!!!!

Holnap Gabi barátnőmmel készülünk Starbucksozni, de a kislánya ma nem ment bölcsibe, így lehet, hogy sztornó lesz a kávézás.... viszont most kitaláltam, hogy akkor is kihasználom, hogy P vigyáz Bennyre és akkor elmennék a fitnessterembe valami aerobikra, majd megnézem, hogy hol milyen torna van délelőtt. Nekem is jár a kikapcsolódás, ennyi KELL. :)))

A tegnapi odafigyelésnek lett is eredménye mára, a tegnap reggel mért 63 kg helyett ma már 61,9-et mutatott a mérleg, így azért kellemesebb kezdeni a napot.....remélem, hogy holnap még kellemesebben indul majd. :)))

Szép napot Mindenkinek és hajrá márciusi Lányok!!!!!

5 megjegyzés:

Marti M írta...

Bambi, ami a futást illeti, te lettél a példaképem. Bocsi, hogy engedelmed nélkül neveztelek ki, remélem nem gond! Hajrá, figyelni fogom a blogod és várom a beszámolóidat.

Zitus írta...

Hehe:D Mikre nem jók a barátnők:D éjszakáznak Veled:D:D
No persze nem unatkoztunk:D
NAGYON büszke vagyok Rád!!!!!!!!!!!!!!

Bambi1978 írta...

Martinelli, azért akkora futómester én sem vagyok, csak hobbi szinten kocogok, de tényleg nagyon megszerettem. Ha pár éve nekem valaki azt mondja, hogy ennyire rákattanok, akkor tuti, hogy kiröhögtem volna, aztán tessék. ;) :)

Zitus, nem unatkoztunk, hamar eltelt az éjszaka. :))) nem is tudom, mi lenne velünk net nélkül?!?!
Köszi, hogy Te is itt vagy és támogatsz és örülök, hogy én is hozzá segíthettelek picit ahhoz, hogy most egyre ügyesebben közeledj az álomsúlyod felé!!! A büszke jelen esetben én vagyok, mégpedig RÁD! :))) -26 kg azért már nagyon is szép teljesítmény!!!!

Marti M írta...

Bambi, azért én sem jelentkeznék a londoni olimpiára, de ha le tudnék futni 2 kört, arra már talán akár büszke is lehetnék :)

Marti M írta...

Kedves Bambi! Szeretettel meghívlak és egyben felkérlek, hogy végy részt "A hó/nap hőse" versenyen. Részletek itt http://sulymegtartas.blogspot.com/2011/03/honap-hose.html