2011. február 28., hétfő

Pár óra és MÁRCIUS!!!!!

Most már nincs sok hátra, nemsokára itt a tavasz!!!!!

Már csak egyet alszunk és március elsejét írunk, kezdem látni a fényt az alagút végén. :)))) Most már nem hónapok, hanem remélhetőleg napok, max. egy-két hét kérdése és indul a jó idő, a tavasz, a napsütés, a vastag kabátokat, bundás cipőket, csizmákat eltehetjük, helyette előkotorhatjuk a vékonyabb nadrágokat, bőrdzsekit, balerina cipőket, jaaaaaj de várom már! :))))

Reggelente futással kezdhetem a napjaimat újra, a kilók újra lefelé indulnak a felfelé helyett, sokat tudunk lent csavarogni, nem kell a lakásban szenvednünk Kismacival és még sorolhatnám a tavasz pozitivumait. :)) Ma tüntetőleg délután az volt a program, hogy elbuszoztunk a közeli virágos áruházba és vettem egy csokor tulipánt és két csokor nárciszt, aztán mivel olyan gyönyörűen sütött a nap, így hazafelé busz helyett gyalog jöttünk, jó negyven percet gyalogoltam, de jól esett, ma úgysem tudtam futni...

Ma én is próbáltam rákészülni a szígorú márciusra, bár nem jelentkeztem Pipacs felhívására, de én is valami hasonlót tervezek magamnak betartani. Ma még befigyelt nálam egy kis nasi, de csak azért (most jön a kifogás rész :D ), hogy holnaptól már ne legyen itthon, így nem tudok bűnbe esni. ;) :)))) Ma megint vettem ananászt, finom, érett volt a múltkori is, ezért hoztam megint egyet, hátha egyszer végig tudok csinálni tényleg egy gyümölcsnapot. :)))

Ma tornáztam is, 100 Nyusz féle has gyakorlatot, 100-100 súlyzós derék gyakorlatot és most este a Született feleségek alatt a Réka kártyákból a mell, tricepsz kártyákat. Holnap P egész napos, így futás nem lesz, csak itthoni torna, majd szerdán talán.... a héten legalább kétszer, de jobb lenne háromszor lejutnom futni, ez a terv. Nemsokára itt a 20.-ai futás, amire azért picit készülni kell, hogy bírjam szusszal, nem ám leégek. :)))))

Holnaptól lehet online a DM női futóversenyre is jelentkezni, ami május 22én lesz Bécsben, már alig várom, hogy kitölthessem holnap a jelentkezésemet, kellenek a motivációk, célok. Az első ezer jelentkező még egy utalványt is kap az egyik hotelbe, wellnessezni, de vajon már éjfél után lehet jelentkezni???  Mert akkor fent maradnék, hogy tuti, legyen helyem és még esetleg az első ezerben is benne legyek. ;) :)))))))

És így, március kapujában hoztam egy kis tavaszt, nálunk már megérkezett a lakásba,
ma mindenképp ide akartam varázsolni:


Hamarosan már csak nevetünk a téli szenvedéseinken,
 mert már nincs messze a jó idő és beindul az élet!!!!!! :)

3 megjegyzés:

Marti M írta...

Azért kicsit irigyellek. A futás sosem volt ínyemre, nem is voltam jó csak rövidtávfutásban. Tudom, hogy a kocogás a legjobb zsírégető sport, de ez nekem még hátra van. Remélem egyszer majd én is elmondhatom, hogy kocogtam 30 percet gond nélkül, de akár 15-nek is örülnék.

Bambi1978 írta...

Martinelli, azért Te is nagyon ügyes vagy az otthoni tornákkal, nem panaszkodhatsz! :) Én is utáltam futni sokáig, de aztán szépen, lassan megszerettem. Kicsit kiszabadulhatok itthonról fél órára EGYEDÜL... ;) :)

Marti M írta...

Köszönöm Bambi, de azért a futás még mindig egy pont a Must Do listámon! Az idén át szeretném tenni a Done listára.