2011. február 4., péntek

Kellemesen elfáradtam...

Ma nem unatkoztam, vagy inkább úgy irnám: ma sem unatkoztam....

Reggeli után már indultam is újra fogorvoshoz, ahol jó sokan voltak, mikor megérkeztem, így kb. fél órás késéssel jutottam be, de utána már mindent megcsinált egyszerre az ismerősöm. Mivel már ezek a fogak voltak gyökérkezelve, így szuri nélkül vágtunk bele, de szerencsére tényleg nem fáj semmi, csak sokáig kellett tátognom. :)))) De megérte a héten kétszer is szenvedni nála, mert most rendbe van rakva az összes fogam, nincs szuvasodás és a fogköveket is leszedte. Legközelebb tavasszal találkozunk, akkor már a koronát cseréljük le. Na, az még egy izgalmas hét lesz, mert ha hétfőn leszedi a fogkoronámat, akkor hétfő-kedd-szerda úgy fog telni, hogy szép, nagy lyuk lesz a fogaim között, mert addig fogatlan leszek.... majd úgy intézem, hogy akkor ne nagyon menjek nyilvános helyre vagy legalábbis ne vigyorogjak, mint a tejbetök. :))))) De valamit valamiért, rá egy hétre már gyönyörű, új koronám lesz és végre nem kell állandóan takargatnom a képeken.

Hazafelé beugrottam a müller drogériába úszópelusért és normál pelusért is, a pékségbe (jól el is csábultam...a kifli mellé vettem még gesztenyés táskát és vaniliás szivet, nyammmmm :) ) és még kukoricát is vettem a boltban, mert vasárnap én főzök és a sárgarépás töltött csirkecombok mellé kukoricás, tejfölös kölest szeretnék csinálni, egy ismerősöm receptjei között találtam és ki szeretném próbálni a kölest köretként rizs vagy krumpli helyett, sok jó tulajdonságot olvastam már a kölesről.

Délután, míg Kismaci aludt, a 2009-es Réka dvd-ről tornáztam a 20 perces popó részre, utána még 100 Nyusz féle alsóhast csináltam (ez már marad ezen a néven :D ), és még 100 kanapénál kargyakorlatot, amikor guggolni kell a karomra támaszkodva. Jól esett, ma még akartam tekerni is, de elfáradtam estére....

Mert 5-re bementünk az élményfürdőbe anyával és Kismacival és ott találkoztunk Roberta barátnőmmel és szintén áprilisi lányával, Pannával. Jó egy órát dagonyáztunk, pancsoltunk, a gyerkőcök csúszdáztak, mi pedig áztattuk magunkat, jóóóóó volt nagyon. :) Szerencsére nem voltak olyan sokan, így kényelmesen lubickolhattunk, de kiszívta az erőmet a víz, most már nagyon álmos vagyok.

Hazaérve még jól bevacsoráztunk, így most a bringát is inkább kihagyom, majd holnap.... 20 perc hasazást terveztem és este bringa. Délelőtt csajos-dumálós program a terv, a Camponába megyünk, összeül a négy áprilisi babás barátnő. :)))) Előtte pedig beugrunk Érdre az update pékségbe, majd este beszámolok, hogy végül miket vettünk.

De most megnézem a Barátok közt második részét, tusolás és alvás.... egyszer jó lenne legkésőbb este 10-kor durmolni, ma legalábbis megpróbálom.... :)))))

1 megjegyzés:

pipacs írta...

Kíváncsi vagyok az update-s vásárlásra! :):)