2011. február 2., szerda

Spinning után

Ismét bejövős volt!!! :)))

Kellemesen fáradt vagyok most, nemsokára tusolok, aztán ma tuti, hogy korábban megyek aludni, mert már most tudnék aludni. :)

Nagyon szuper délutánom volt, rájöttem arra, hogy én valahogy jobban szeretem a "brutálisabb edzéseket", ezért a spinning még jobban bejött, mint a zumba. :)))) Ha a kettő közül választhatnék, akkor spinningre voksolnék, de a zumba máshogy töltött fel, az inkább kikapcsolódás, ez pedig levezetés, kemény kikapcsolódás. :)))))

Egy kedves blogolvasómmal vágtunk neki ennek a próbának, ő most kezdte az életmódváltást, abban a szakaszban van, mint kb. én tavaly ilyenkor, de nagyon ügyesen halad, már ő is -5,5 kg-t maga mögött hagyott, lelkes és kitartó! :)

A fél 5-ös órán nem szoktak sokan lenni, ez így tökéletes is volt nekünk, kezdőknek, mert a csajszi tök jól elmagyarázta az elején a fontosabb szabályokat, kifejezéseket, beállította nekünk a bringát. A háttérben hangosan szólt a zene, aminek az ütemére kellett tekerni, sokat tényleg nem ültünk az ülésen, a lényeg a taposáson, az előredőléseken, a karmunkán, a comb és farizmon volt. Néha jóóóól betekertük, aztán lassítottunk, érdekes volt. Ami még nagyon tetszett, hogy a végén volt egy levezetés és utána hosszú percekig nyújtottunk is, ami fontos!!!!

Annyit azért mindenképpen írnék a spinningről, hogy nagy túlsúllyal még nem ajánlanám, mert eléggé igénybe veszi a térdet, amire vigyázni kell!!! Minden tiszteletem Zsuzskáé, aki ügyesen végigtekerte a 40 percet, remélem, hogy holnap azért nem fog nagyon szidni az esetleges izomláz miatt!! ;)

Az edző csaj is aranyos volt, mondta, hogy ha nem birnánk, akkor üljünk le nyugodtan, tekerjünk úgy, nem erőszak egyik feladat sem, mert neki az a lényeg, hogy élvezzük az órát és újra jöjjünk, annak semmi értelme, ha elmegy a kedvünk már az első órán.

Én próbáltam mindent úgy csinálni, ahogy mond, mert kiváncsi voltam, hogy mennyire brutális, de aránylag jól bírtam, egyszer-kétszer köptem ki majdnem a tüdőmet, de jóóóó volt. :)))) Jól megizzasztott és a 40 perc alatt kb. annyit, sőt picivel több kalóriát égettem el, mint 30 perc kocogással... tehát szerintem kb. hasonló a kalóriaégetés mindkét mozgásnál.

Ha esetleg már nem kell mennem tavasztól a hotelbe dolgozni, akkor szerintem csütörtökönként fittness napot fogok tartani (ezt délután találtam ki :) ), így az anyósomék továbbra is jöhetnek unokázni, én pedig a délutánomat a konditeremben, szaunában és spinningen fogom tölteni. Mindenki jól jár!!!! ;) :))))

Nincsenek megjegyzések: