2011. február 17., csütörtök

ùjra sínen vagyok....

A múlt heti nagy habzsi-dözsinek meg is lett az eredménye, mert hétvégén már igencsak közel voltam a magamnak megszabott maximum kilókhoz (63 kg), így már vasárnap kezdtem figyelni a kajálásokra és hétfötöl tényleg vége a nagy, unalomüzö nassolásoknak.

ùjra figyelek arra, hogy napi kb. ötször egyek, de kevesebbet, és este 6 után már nincs kaja, kivétel, ha dolgozok, akkor 7-ig tolódhat a határ, mert éjfél elött olyankor nem megyek úgysem aludni. A hétvégén még 62,7-et mutatott a mérleg, de hála az elmúlt napoknak, ma már 61,3-nál tartok, és nem éhezek, de odafigyelek. Ennyit jelent a szénhidrát lecsökkentése, durva, nem??

Mert most olyan sokat tornázni sem tudtam, hétfön dolgoztam délután, kedden elöadáson voltunk, aznap 20 perc réka has volt, tegnap 150 hasgyakorlat és a Született feleségek alatt a réka edzéskártyákból mell, tricepsz, váll gyakorlatok, de igazán aerob mozgásra nem igen volt idöm, mégis elindult újra a súlyom lefelé, hála az égnek. Ezt a 63 kg-t magamnak állitottam be vészcsengöként, mert lehet néha kilengeni, lazáskodni, de legyen egy határ, különben el tud szaladni a ló gyorsan velünk.

Holnap hazaugrunk a hétvégére anyáékhoz, de már hétfön jövünk is vissza, így elvileg beraktam a sportcuccomat is, hátha rápattanok a bringára, de nem biztos, hogy bele fog férni az idöbe, majd meglátjuk, azért jó lenne... Holnap este vacsorázni megyünk kettesben P-vel, szombaton anyáék mennek bálba, mi pedig majd viszünk haza finom halászlevet (a dunaújvárosi halászlé az egyik leghíresebb ám!!!!) és otthon esszük meg, vasárnap pedig babalátogatóba készülünk, az unokahúgoméknál február elején született a kis trónörökös, öt fogjuk meglátogatni, nagyon kiváncsi vagyok már rá. :) Gyors látogatás lesz, de a semminél több, picit feltankolunk a magyar kajákból is, akarok hozni pár dolgot majd haza.

Az elöbb facebookon elcsíptem a barátnömet, aki nekem a rengeteg eröt adta a saját fogyásával, és meg is beszéltük, hogy a május 22-ei futásra benevezünk, de egyben mutatott egy másik futóprogramot is, az március 20án lesz, 6,8 km-es táv, most böngészgetem a leírást és már szinte biztos vagyok abban, hogy azon is kipróbálom majd magam. Ez az év a sportról, megmérettetésekröl fog szólni, ezt megfogadtam és ha nem is a maratont, félmaratont, de ilyen kisebb távokat mindenképp szeretnék futni, már csak magam miatt is, hogy elmondhassam, én is ott voltam!!! :)))))

Csak jöjjön már a jobb idö, hogy lehessen újra lent, a friss levegün mozogni, már nagyon hiányzik nekem!!! Ma megint dög hideg van/volt, még havasesö is esett. :((( Az embernek semmi kedve kidugni az orrát a meleg lakásból, brr...... de épp ezen gondolkoztam tegnap, hogy azért ahhoz képest, hogy féltem a téltöl, a zabahullámoktól, a bezártságtól, hogy majd nem tudok futni, mozogni, lassan elmondhatom, hogy túléltem a telet plussz kilók nélkül, mert sikerült a 63 kg alatt tartanom magam, amennyit bele tudtam zsúfolni a napba tornát, azt mindig megtettem, úgyhogy itt most vállveregetés jön. :))))) Tudom, hogy még nincs vége a télnek, és most várható (remélem, én már letudtam) a SAD is, ami a napló riportban volt, de most már teljesen pozitivan állok a tél végéhez és a márciusi és májusi futóverseny is már teljesen a tavaszt hozza nekem, még ha csak egyenlöre nézegetem a honlapjukat, a leírásukat, nemsokára jelentkezek is és számolok vissza..... feltölt, új energiát ad, lesz mire készülni, lesz mit várni, így hamar és könnyen eltelik majd az idö a jó idöig. :))))

Azért sem hagyom magam negatívvá változtatni,
hiszem, hogy így van:

"Mosolyogj, és a világ visszanevet!!!"

4 megjegyzés:

pipacs írta...

Én is nagyon-nagyon várom a tavaszt!!!! Elegem van a télbőőőől! :(
Nekem a 67 lesz a vészcsengő, már ha egyszer egyáltalán eljutok odáig. De eljutok és kész! :D

Bambi1978 írta...

Pipacs, naná, hogy eljutsz odáig!!!! Ügyesen haladsz, meg tudod csinálni! :)

Névtelen írta...

Wellness: Ideértem én is a hosszabb csend után. Télen nagy veszély a szénhidrát-éhség, sokan hajlamosan elengedni a pórázt és abban a hitben élni, hogyha kicsi adagokban eszik, az nem árt annyira. Sok kicsi sokra megy, a szervezet pedig raktároz - ez a dolga. Tudom, a bejegyzés óta újra elővetted az elveket és komolyan veszed a "határaidat" is. Kitartás, nemsokára kitavaszodik és akkor majd rendszeressé válik a futás, kevesebbet gondol az ember a kajára is. Addig javaslom a napi listát, amiben összefoglalod, hogy mit vársz el magadtól az adott napra. Ha megcsúszna a dolog, másnap adj magadnak egy újabb esélyt a "kárpótlásra". Szűztea+CLA kapszulát próbáltad azóta, hogy beszéltünk róla? (Egyszerűen kihajt mindent és az idomokon pár nap múlva már látható a hatása. Mondjuk wc mindig legyen a közelben.) Minden jót!

Bambi1978 írta...

Wellness, már nagyon hiányoltalak, azt hittem, hogy elpártoltál tőlem. ;) :) Hát igen, tényleg becsapós dolog ez a szénhidrát dolog, de most már talán megúszom a telet és nemsokára itt a tavasz, én pedig nem értem el a 63 kg-os lelki határomat. :) Ügyes vagyok, nem? ;) :) A szűztea kapszulát végül nem probáltam, mert egy gyógytea segitett, majd írok erről is egy bejegyzést. :)