2011. február 7., hétfő

Jó reggelt!

Pakolás, pakolás, pakolás....

Reggeli után indul a pakolás, mert ma véget ért a tíz nap a Mama hotelben és dél körül indulunk haza majd Kismacival. Mindig eltervezek annyi mindent az itthonlétre, aztán a végén örülök, ha a felét sikerül is elintéznem. :)))

Most elég eseménydús itthonlét volt, voltam zumbázni, spinningelni, megismertem az egyik blogolvasómat, barátnőztem, élményfürdőztünk, vettem egy szuper dzsekit, szóval jó volt itthon. :))))

Egyedül a szombati nap volt teljesen pihinap, akkor nem tornáztam semmit, a többi napokon minimum 20 percet mindig összehoztam, tegnap is még este a Réka 2008-as has részt végig csináltam, mert az élményfürdős képeken már tetszett, hogy kezd látszódni a hasamon a kocka, de még elég halványan, de alakul, úgyhogy a héten megint megpróbálok legalább háromszor hasazni. :)

Mától kaja terén megint visszatérek a régi kerékvágásba, elég volt a lazáskodásból. Pufirizs, müzli, sok tea, gyümölcs, zöldség.... Holnap már dolgozok, meló előtt pedig a főnökasszonnyal beszéljük át a jövőt, kiváncsi leszek, hogy mennyire lesz rugalmas, de bízok benne, hogy lehet vele beszélni.

Az autót most vitték el letakarítani, szuper kis autómosó nyilt itt pár utcával arrébb, eljönnek érte, kivül-belül kitakarítják, visszahozzák, mindez 3000 forintért... na, ezért kint max. kivülről gépivel le tudom takarítani, de nem lesz olyan szép, mint amit itt csinálnak, úgyhogy ennyit megérdemel itthon a kicsi kocsink is. :))) szeretem, mikor csillog-villog, mint egy új járgány. :)))

Most megyek reggelizni, aztán pakolászás, legközelebb már otthonról jelentkezek. :)

Utoljára még egy kép az új dzsekimről (és rólam) :))))


Szép, napsütéses hétfőt kívánok Mindenkinek!!!!!! :)

2 megjegyzés:

pipacs írta...

Tényleg klassz nagyon a kabát!! Te pedig nagyon csinos vagy! :):)

Bambi1978 írta...

köszi Pipacs! :)