2011. február 11., péntek

Vizes péntek

Sajna ma már reggel arra ébredtünk, hogy vizesek az utak és azóta is hol esik, hol nem... én ma megint dolgozok, a fiúk kettesben vannak délután, kiváncsi vagyok, hogy P milyen programot talált ki maguknak.

Ma jó sokáig aludtunk, mert Benny 8 körül kezdett el morgózni, de olyankor még szoktam picit hagyni, míg nem kiabál, ma szerintem ö is visszaaludt, mert 9 óra lett végül, mire mennem kellett hozzá, magam is meglepödtem. :))) Délelött lementünk boltba hármasban, én ma salátát kértem ebédre, így P halat sütött, hozzá nekem saláta volt ecetes-tökmagolajasan, jól esett nagyon az elmúlt napok kajálásai után. Ma már egy fokkal (de még csak egy fokkal) jobban bírom a kajálást, reggelire két pufirizst ettem párizsivel és sajttal, tízóraira két kis kocka tegnapi zabpelyhes sütit, ebédre a pici hal volt a nagy tányér salival, aztán kicsit becsokiztam, mert P-nek vettem Valentin napra pralinékat és ott találtam egy finomságot (kókuszos-étcsokis csillagok, nyammm), de most a hotelbe hoztam mandarint és egy fél literes ivosjoghurtot, ezt tervezem ma már csak enni és inni, remélhetöleg sikerrel...

Ez már haladás lenne az elmúlt napokhoz képest mindenképpen, holnap is salátát tervezek ebédre, mert még maradt a jégsaliból, ubiból, paprikából, sütök hozzá pici csirkemellet talán, vagy még kitalálom holnapig.... Ma érdekes idö volt, mert 12 fok volt, de szeles, esös, az embernek nem sok kedve van igy kint mozogni. Míg P fözött, addig csináltam 150 hasgyakorlatot, de ma csak ennyire volt idöm sajna.

Tegnap vicces volt, mert este míg Benny játszott, nekiálltam felsötest gyakorlatokat csinálni, mell, tricepsz Réka kártyákból, de mivel már tudom fejböl a feladatok leírását, így felsötestezésnél nem szoktam odakésziteni a kártyákat. Elökészítettem a pokrócot a földre, amin feküdni szoktam, kihoztam a súlyzót, addig Kismaci már figyelgetett, elkezdtem tornázni, egyszer csak felpattant és nagy reklamálva odarohant a szekrényhez, kivette a réka kártyákat és hozta oda, mintha mondta volna, hogy "anya, hát ezeket elfelejtetted a tornához!!!!!" :)))) annyira cuki volt, nagyon nevettem. Utána pedíg jól felpörgött és mindig rámült, bohóckodott, így elég nehéz volt tornázni, de azért megcsináltam a szokásos feladatokat. :)))

Step aerobik végül nem volt, mert már iszonyat sok vasalnivaló halmozódott fel, így annak álltam neki, mindig napokig tart, mire utolérem magam egy-egy magyarországi tartózkodás után, most még az is hozzájött, hogy a héten háromszor jövök dolgozni, így tényleg nincs sok idöm semmire otthon. De nemsokára ez jobb lesz, mert márciusban már csak kétszer jövök, aztán vége a recepcióskodásomnak egy idöre, picit örülök is neki...

Ma is annyi bolond vendég van, hogy már nagyon várom az estét, hogy mehessek haza, pedig addig még van pár óra..... néha elgondolkodok rajta, hogy valóban ennyire bugyuta emberek vannak, vagy rájátszanak?!?! Most például egy szerintem bolond lány jött egy pici gyerekkel, olyan koszos babakocsival és annyi szeméttel rajta, hogy rossz ránézni... a kártyája nem müködik, így elment bankba, minden cuccát itt hagyva... még jó, hogy a gyerekét vitte magával, ugyanis már lassan két órája eltünt. Ja, és a gyereke egy szál pulcsiban, nadrágban és zokniban van vele... ááá, ilyenkor nagyon mérges tudok lenni. Könyvet tudnék már írni az elmúlt lassan 13 évem hoteles tapasztalatairól, biztos bestseller lenne. :)))))

Gondolkodok a modell diétán, de most valahogy nem érzem elég erösnek magam hozzá.... miért lehet ez vajon? Pedig nem ártana egy méregtelenítés... még gyüjtöm az eröt, bár a jövö hét megint nem igazán lesz nyugis, mert P szabin lesz, hétfön dolgozok, kedden megyünk a Mamma Africa elöadásra, csütörtök dolgozok, pénteken pedig hazamegyünk hétvégére megint anyáékhoz. Ìgy a modell diéta szerintem áttolódik majd március elejére, az még jobb is, mert remélhetöleg jön a tavasz és nem csak a lakásra fér rá a tavaszi nagytakarítás, hanem a szervezetünkre is. Addig pedig gyüjtöm az eröt, hogy újra hös lehessek!!! :))))

Nincsenek megjegyzések: