2011. február 5., szombat

Csavargás

Csajos délelőtt, kávézós délután....

Már reggel jött Roberta barátnőm és indultunk a Camponába, de előtte beugrottunk Érdre az update pékségbe, bár nem nagyon érte meg a kis kitérőnk, de sebaj....

A héten írtam a Norbinak egy üzit fb-on, hogy melyik pékséget ajánlaná, ami tőlünk max. 1 órás útra van és ami jól felszerelt, ő a budaörsi, Templom térit ajánlotta, de az mégsem esett útba, így az érdibe mentünk.... háááát, nem igazán értem, hogy miből tudják fent tartani magukat, mert alig volt választék, pedig előtte az update honlapon átnéztem a termékeket és több dolog érdekelt volna az aprósütik közül is...

Kétfajta aprósüti volt (pont az a kettő, amit a tescoban is lehet venni), kenyér volt, egy darab kalács, három csomag liszt (fél kg 1000 ft!!!!!!), só, sajtos tallér (amiben a fele már törött volt), csokik (ebből vettem két táblával), jégkrém és a puding (amit szintén lehet venni a tescoban), kb. három csomag virsli volt és egy-két hűtőben tárolt cucc... hát nem voltam elájulva, és ami a legdurvább volt, hogy nézegettük a szörpöket és az volt ráírva, hogy fogyasztása a gyerekeknél viselkedési és koncentrációs zavart okozhat!!!!!!!!!!!!!!! Ez milyen durva már!!!!! Pedig főleg gyerekek isszák a szörpöket, nem?????

Úgyhogy sok mindent nem vettünk, ez az esemény csak megerősített abban, hogy nem kellenek mindenáron az update élelmiszerek ahhoz, hogy az ember fogyjon, vagy tartsa a súlyát, mert enélkül is lefogytam és enélkül is megleszek ezek után is.... Aki megteheti anyagilag, az egye, igya, de őszintén kérdezem, hogy miben más az 1000 forintos fél kilós liszt, mint mondjuk a 400 forintos kilós zabpehelyliszt???? Volt nálam elég pénz, de erre már nekem is fájt volna kiadni az ezrest....

Sebaj, mentünk tovább a Camponába, ahol érkezett még Móni és Réka barátnőnk és először egy kávézóban beszélgettünk, aztán átmentünk ebédelni a kajás részhez, ahol én egy görögnél vettem csirkés gyros tálat, salátával és sült krumplival és tzatzikivel, finom volt nagyon. Utána még picit shoppingoltunk és végre beújítottam egy műbör dzsekit, olyat, amit már egész ősszel kerestem, de sosem tetszett egy sem... most is totál véletlenül akadt a kezembe, ráadásul 5000 ft-ra le is volt árazva, nem hittem a szememnek! :) Felpróbáltam és tökéletes volt, így nem is gondolkoztam sokáig, megvettem. Nagyon örülök most neki, jöhet a tavasz végre!!!! :)))))

3 körül értünk haza, Benny 4 körül kelt, utána bementünk a városba kávézni egyet a húgommal és Bennyvel, ettünk sütit is, picit sétáltunk és hazajöttünk, játszottunk, vacsiztunk és nemrég tettem le aludni. Én is álmos vagyok, az előbb még vaciláltam, hogy tornázni kellene, de most semmi kedvem, így pihenőnapot iktatok be, néha ez is kell.... a héten már úgyis elszaladt a ló velem picit kaja szempontjából, majd hétfőtől újra szigor lesz, visszatérünk a régi kerékvágásba. Jól is jön, hogy háromszor dolgozok a héten, akkor elvileg jobban tudok figyelni a kajálásra. :)))

Ja, és ma szoknyában voltam csizmával, tök jól éreztem magam benne, kezdem megszokni az ilyen nőcisebb cuccokat, csak még azt nem tudom, hogy tavaszra milyen csinosabb cípőt kellene majd vennem, egyenlőre még nem igazán láttam olyat, amit el tudnék képzelni , hogy kényelmes is és csinos is legyen..... de még van időm, bár ha az időjárás így rákapcsol, mint a mai nap, akkor hamarosan már végre előszedhetjük a vékonyabb ruháinkat, nagy örömömre, mert a tavasz a kedvenc évszakom!!!! :))))

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Bambi! Megrökönyödtem az Update boltos választékon, azt hittem, azért erre adnak....., hogy ha már betér valaki, legyen miből válogatnia... Főleg egy érdi üzletről nem gondoltam volna. Mindegy. A véleményünk egyébként egyezik. Én Update módszert alkalmazva fogyogatok, de ebben nem az update termékeket hívom segítségül, csak a kódokra figyelek, ami nagyon könnyen fejben tartható.

pipacs írta...

Én is alapvetően az update szerint étkezem, de szine norbis termékek nélkül. Olykor a tescoban feltankolok a sósból és az édes aprósütikből, hogy mensi idejére legyen vmi nass. De ennyi. És igen, én is zablisztet használok, ami nem aranyárban kapható. Arról már ne is beszéljünk, hogy bár jók az update termékek a kalóriatartalomra ott is ügyelni kell, úgyhogy ha nassolhatnékom van, inkább sütök magamnak zabos cucokkból valami finomságot. :)

Bambi1978 írta...

Any, Pipacs, szerintem a mi módszerünk is tökéletes ahhoz, hogy elérjük az álomsúlyunkat, nem szükséges csak az update cuccokat enni, inni... A lényeg úgyis azon van, hogy mit mikor és mennyit eszünk. ;)