2011. február 19., szombat

Mama Hotel

Jóóóó itthon!!! :)))

Tegnap rendben megérkeztünk kis családdal anyáékhoz és Benny nagyon ügyes volt, ugyanis most nem akartam időt veszteni azzal, hogy csak ebéd után indulunk, hanem rizikóztunk és elindultunk már fél 11 körül. Beizzítottam a hordozható dvd lejátszót a kocsiban, ment a kisvakond, és egy hang nélkül haladtunk egészen Bábolnáig, akkor mese dvd csere volt, és onnan hazáig megint nyugi volt. :))))

Hazaérve egyből volt nagy örömködés anya, apa, Benny között, és örültek P-nek is, aki már legalább másfél éve nem járt itt. Ebédeltünk pici rizses husit, aztán Kismaci legnagyobb meglepetésemre jött velem fel a szobájába és szó nélkül lefeküdt aludni és durmolt két órát. :)))) mi is pihiztünk addig, pakolásztam ki stb... , aztán késő délután átöltöztünk P-vel és bementünk kettesben a szomszédos városba, bevásároltunk a tescoba és vacsoráztunk egyet a város egyik legjobbnak mondott éttermében.....

Mikor egyedül vagyok itthon, akkor inkább az Obiban lévő grill étteremben szoktam salátázni vagy grill kajákat enni, ebben az "sikimiki" étteremben, ahol tegnap is voltunk, nem igen szoktam enni. Régebben nem volt sosem gond, de a tegnapi nap elég bosszantó volt.

Először rendeltem egy bugaci húsgombóc levest, ami elég nehéz volt az én gyomromnak, de azért megettem a nagyját, de a nagy eszemmel cola lightot ittam (mint mindig) és ez nem tett jót a tejfölös levesnek.... a második fogást nagyon sokáig keresgéltem, hogy mi legyen, mert semmiképp sem akartam rántott, bundás vagy valami nehéz kaját, hanem inkább egy könnyedebb ételt kívántam... így esett a választásom a roston sült tengeri halfilére madársalátával. Nos, amit kaptam: ilyen sörös bundaszerűségben érkezett hal, amit tuti, hogy olajon forgattak meg, íze nem sok volt, kicsit ki is akadtam... nem ettem belőle sokat, és meg is mondtam a pincérnek, hogy azért elég becsapós az étlapjuk, mert a ROSTON sült hal szerintem elég nehezen jön össze a bundával.... akkor már eléggé csalódott voltam és picit még éhes is, ezért pozitivumnak rendeltem még egy mákos gubát, ami szintén pici csalódás volt, mert a gubák fele tök kemény volt. Úgyhogy a tegnapi nap is azt bizonyította, hogy a hiperszuper, elegáns étterem is járhat bosszúsággal... :((( Én egész este rosszul voltam, a gyomrom olyan szinten háborgott, hogy még éjfélkor is fent voltam, nagyon szenvedtem. :((((

Abban mondjuk igaza volt P-nek, hogy még két éve tényleg főleg ilyen kajákat ettem, ez a "normál" magyar konyha, viszont mióta egy éve változtattam a kajálásaimon, életemen, azóta teljesen elszoktam az olajban sült, bundás husoktól, halaktól, ezért szenvedtem tegnap annyira. Sajnos a régi, hagyományos magyar éttermekben még mindig ez a nagyobb rész, a rántott kaják, a nehéz, nagy adagok stb.... ehhez még idő kell, hogy ott is változások álljanak be, vagy a fene tudja, hogy lesz e változás itthon is.... van, akinek ez jön be.

Így ma ebédre sem ettem még sokat, mert még nem jött teljesen rendbe a gyomrom, viszont délelőtt a mamámat látogattuk meg, aki nagyon finom, könnyű, túrós sütivel várt minket és aranyos volt, mert direkt miattam odafigyelt, hogy az 5 kanál cukor helyett "csak" kettővel csinálta. :)))

Ma valahogy nem kívánom a halászlevet, pedig terveztük, hogy hozunk haza, de most a tegnapi negativ halélményem után egy darabig nem fogom kívánni, az tuti... ha felkeltek a fiúk, akkor az élményfürdőbe készülünk menni, aztán majd meglátjuk, hogy ma mit vacsizunk, de szerintem én csak hideget, mást nem kívánok.

Talán majd holnap rábeszélem P-t, hogy a decathlon látogatás után együnk egyet az Obiban lévő grill étteremben, ott legalább tudom, hogy mi vár rám. :) Délelőtt babalátogatóba megyünk, az unokahúgom két hetes babáját nézzük meg, hétfőn pedig már megyünk is vissza, hamar elszaladnak a napok...

de addig kihasználjuk a Mama hotel teljes ellátását, ami 5 csillagos. :)))) Jövő héten majd megint jöhet a szigor és a torna, de ma azt hiszem, hogy még kihagyom, a gyomrom nem az igazi még. :((( Mindegy, ilyen is van, majd ledoglozom a következő napokban. :)))

Nincsenek megjegyzések: