2011. február 14., hétfő

Valentin nap

Happy Valentine`s day to all!!! :)



Remélem, mindenkinek jól telik a mai napja, bár én nem igazán rajongok az ilyen Amerikából átvett "ünnepekért", de azért jó látni, hogy a virágboltok, üzletek tele vannak szívecskés ajándékokkal és az utcán is viszik a férfiak a virágokat, a fiatalok a szívecskés plüssöket stb...

Èn azt vallom, hogy ne csak Valentin napon szeressük egymást, hanem az év összes napján, bármelyik nap meglephetjük a társunkat apró figyelmességekkel, nem kell annak külön indok, bár az tény, hogy sokszor megfeledkezünk erröl a rohanó világban, pedig nem szabadna...

P-töl én a karácsonyra kapott pandora karkötömhöz kaptam még pár hete elöre két újabb díszt, egy "P" és egy "B" betüt a szívecske mellé, amit karácsonyra kaptam. Nagyon tetszik ez a karkötö, bár tényleg eltelik majd jó sok ünnep, mire megtelik a rávaló bigyókkal, de sebaj, kivárom. :))) P viccesen meg is jegyezte karácsonykor, hogy ez szuper ajándék, mert nem kell ezentúl azon agyalnia, hogy mivel lepjen meg szülinapomra, karácsonyra stb., mert mindig tud rá venni majd egy újabb bigyót. :))))

Végül én P-nek szivecskés pralinét, egy nugátos lindt csokit és egy szerelmes macis csokit vettem, apró figyelmesség, de holnap ünneplünk majd, mert megyünk a Mamma Africa elöadásra és elötte vacsorázunk valahol kettesben. Jó lesz kimozdulni, már régen voltunk....

Valentin nap nekem mindig pici nosztalgia is, ma 8 éve, hogy életemben elöször (és szerintem utoljára) fehér menyasszonyi ruha volt rajtam, átélhettem azt, amiröl a legtöbb lány álmodozik és még ha az élet nem is úgy hozta a továbbiakat, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva, attól még ez a nap mindig emlékezetes marad a számomra. Mára már nem a fehér ruha a lényeg nálam, mert P-vel nem volt nagy romantikus esküvönk, mégis már 5. éve tart....

Sosem tudhatjuk, hogy fent hogyan keverik a kártyáinkat, de hiszem, hogy mindennek van oka, még ha az adott pillanatban nem is értjük teljesen, de késöbb, akár pár év múlva már meg fogjuk érteni és nem bánjuk, hogy úgy alakult, ahogy....

Legyen Mindenkinek szép a napja, estéje,
Boldog Valentin Napot! :))))

1 megjegyzés:

Gaabee írta...

"Valentin nap a szerelmesek ünnepe, de nem csak a szerelmesek, hanem sokszor családtagok, vagy közeli barátok is megajándékozzák egymást egy-egy testreszabott, szívet melengető ajándékkal Szent Valentin neve napján. Az ünnep hagyományai a második századra vezethetőek vissza, amikor Szent Valentin börtönőre lányának visszaadta látását egy üzenet kíséretében: "A Te Valentinod."

Ezen a napon van még terni Bálint püspök vértanú ünnepe is, aki keresztény hitéért halt vértanú halált. Ezért ezt a napot sokszor Bálint napként is emlegetik."

Na most gyorsan elolvasom amit irtál, mert az elsö bekezdésnél leragadtam...
Puszi