2011. február 22., kedd

Futás kontra nasi

Vegyes nap.....

Ma reggel -8 fokra ébredtünk, szedtem is hazafelé a boltból a lábamat délelőtt, annyira hideg volt. Ma eldöntöttem, hogy kezdődik a szigor, de estére ez a döntésem meg is dőlt, így tolódik egy napot... :))) (legalábbis remélem, hogy egy nap elég lesz)

Ebédre még jól bírtam, mozarellát ettem kis paradicsomkarikákkal és két szelet prosutto sonkával, de közben kisült az áfonyás-zabpelyhes kekszem és abból is kóstolgattam. Mondjuk, ma már kicsit megint alakítottam rajta, mert kilófaló lisztkeverékkel csináltam és nagyon finom, omlós lett, de tudom, hogy az egész doboz felfalása akkor sem megengedett, ha kilófaló lisztből csináltam őket. :))))

Délután átjött Gabi barátnőm a kislányával, Stellával, akkor még eszegettem az update kókuszgolyóból kb. három picit és az áfonyás kekszből is. Vacsorára már nem ettem semmit, de most este ettem megint pár szem kekszet.... hát no comment, de ez van.

Viszont délután, ebéd után megnéztem a Barátok köztöt a neten és gyüjtöttem az erőmet, hogy tornázni kellene valamit. Kedvem nem sok volt hozzá, futni szerettem volna és úgy, hogy P itt alszik a nappaliban, úgy nem tudok annyira ráhangolódni a dvd-s tornázásra valahogy... nekem ahhoz nyugalom és egyedüllét kell, úgyhogy nagyon vaciláltam. A nap gyönyörűen sütött, a net szerint -4 fok volt, fogtam magam egy idő után, jóóól beöltöztem, dupla gatyát vettem, aztán trikót, rövid ujjú felsőt, hosszú ujjú felsőt és még egy futódzsekimet is, aztán sapkát, kesztyűt és lementem, hogy megnézem, tudok e futni ilyen hidegben... az első kör elejénél kitapasztaltam, hogy hogy vegyem optimálisan a levegőt, aztán tök lazán és kényelmesen lekocogtam a két kört, négy km-t fél óra alatt. :) Jól esett nagyon, utána beálltam a forró zuhany alá és máris jobban éreztem magam. :)))

Gondoltam, este még tornázok valamit, de most valahogy nincs kedvem, majd holnap talán.... most nem tudok ráhangolódni, pláne, hogy az előbb megettem két áfonyás kekszet még... :(((
Na, közben P is megjött, igy a torna ügy elintézve mára... :(

Holnapra maradt Bennynek krumplis tészta, így én szerintem salátát fogok enni, kell a nyers zöldség is, már régen ettem ilyeneket, éppen itt az ideje. Ha megint ilyen napos idő lesz, mint ma, akkor jól beöltözve megint megyek kocogni. Muszáj gyakorolni, mert az előbb elküldtem a jelentkezésemet a március 20-ai 6,8 km futásra, tehát már nincs visszaút és gondolkozás. :))))) A májusi DM női futásra majd március 1-jén nyitják meg a jelentkezési oldalt, már beállítottam a telefonomat is, hogy nehogy elfelejtsem! ;) :)))) Idén begyűjtök pár pólót, az tuti! :)))))

És itt a végén hadd ragadjam meg az internet hasznosságát és hadd kérjelek meg Titeket, kedves Olvasóim, hogy aki tag a facebookon, szavazzon légyszi Kismacira a Vampire Gang oldalon meghírdetett fotópályázaton. :) Hogy mit kell tenni?

Először is kattintsatok erre a linkre:


és ezen belül az "ott leszek" gombra.

Utána pedig "lájkoljátok" Benny fotóját, az alábbi linken:


és ha még meg is osztjátok az ismerőseiteknek a linket, akkor nagyon hálásak lennénk! :))))

Előre is köszönjük a segítségeteket!!! :) További szép estét Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: