2011. február 25., péntek

Hétvége

Elvileg + fokokkal.....

Kiváncsian várom a hétvégét, mert az idöjárás elörejelzés szerint holnap akár + 5 fok is várható, napsütéssel tarkítva. :) Ez futásra következtet, de majd meglátjuk, mert ma sem jutottam le, más dolog akadt...
Mondjuk, ma nagyon hideg is volt a napsütés ellenére is, szinte fájtak a füleim, kezeim. :(((

Reggel P kitalálta, hogy ö elmenne a közeli plázában lévö Kikába a nappaliba faliórát venni, mert leesett a régi és elromlott (nagy örömére szerintem, mert sosem szerette :D ) és már nagyon csúnya volt, hogy csak a csavar helye viritott a falon, ráadásul állandóan oda pillantunk, hogy hány óra van. Mivel én pedig Kismacinak hálózsákot szerettem volna nézni, így mi is elkísértük, így ez volt a délelötti programunk.

A Kikában hagytam, hogy ö válasszon órát, mert a régit én vettem neten és neki nem tetszett, így megadtam az esélyt, hogy most ö válasszon... megjegyzem, most pedig nekem nem tetszik ez a mostani, totál nem illik a nappaliba, de majd rájön szerintem. ;) :))) Szerencsére nem volt drága, most a célnak megfelel.... Bennynek nem kaptam hálózsákot, pedig több helyen megnéztem, ilyen nagy gyerköcökre már nehéz venni, de munkába jövet végül a közeli bevásárlóparkban sikerült egyet jó áron elcsípnem, így azért meg lett mentve a nap és a hálózsák project is. :)))

Ma torna sem volt, mert ahogy hazaértünk, ebédeltünk a tegnapi sárgaborsó fözeléket, aztán Benny aludni ment, én pedig már készülödhettem is dolgozni. Sebaj, majd hétvégén bepótolom. Ès elvileg most már tényleg csak március végéig kell jönnöm, utána nem, bár még mindig keresik a megfelelö munkatársat.... Az a baj, hogy a fönökasszonyomnak nem tudok nemet mondani, és legutóbb is ö hivott fel, én pedig bevállaltam még a két utolsó délutánt... de áprilistól már tényleg jó lenne pihenni, magamra több idöt fordítani, eljárni spinningelni, futni reggelente stb... és nem utolsó sorban már tényleg lelkiismeretfurdalásom van, mikor este hazaérek és P szülei félig alszanak nálunk, nem panaszkodnak, szívesen jönnek unokázni, de azért az már késön van nekik, mire hazaérek. Eddig is örülök, hogy bírják... :)

Tulipánt sem sikerült ma vennem, remélem hogy holnap még kapok valahol, KELL a tavasz a lakásba mindenképp, egyböl jobb kedvem lesz, ha rájuk nézek. Mondjuk, én még nem is panaszkodhatok, ahogy hallom, Magyarországon több helyen havazott, meg is maradt, nálunk azért már napok óta gyönyörü napsütés van, még ha kutya hideggel is társul, de látjuk a napot, ami azért pozitiv tud lenni a szürkeségben. :)

Holnap délután Benny keresztapukájához megyünk szülinapozni, más program nincs tervezve, vasárnapra még kitalálom, mert kettesben leszünk Bennyvel, P dolgozik, tervezem az ananásznapot, de még megálmodom addig, mert most valamiért megint mindent ennék legszívesebben...... jó lenne nem elbukni! :(

Nincsenek megjegyzések: