2011. március 8., kedd

A nap második fele

Végül a gulyásleves nagyon finomra sikeredett, csak zöldség volt benne, Kismaci is megette az adagját és utána csináltam pár darab Nonó féle zabpehelylisztes palacsintát, ami szinte alig különbözik az igazitól. Nagyon könnyű volt sütni is és ízre is finom, mégsem fehér lisztes. Apukám diabetikus sárgabarack lekvárjával kentem meg őket és Benny ma először evett meg egy egész palacsintát!!!!!! Eddig mindig kiköpte, de ma jóízűen ette, örültem neki nagyon. :))))


Ebéd után végül Réka torna lett, az Add önmagad 2 teljes tornája, 40 perc, jól megdolgoztatott, ki is köptem a végére a tüdőmet is a sok "bucka hopppppp!" miatt. :))))) De jó volt, most este még csináltam pár tricepszes ágynál guggolást, mert megint nem jött össze a felsőtest, de legalább ennyi kellett.

Alvás után felöltöztünk és elmetroztunk a közeli Stadion centerbe, vettünk jóóóó büdös házisajtot, kölesgolyót Bennynek, egy új fogkefét is beszereztünk, amit utána sikeresen elhagytunk, úgyhogy jó vásár volt. :))))) Én tavaszi cipőt nézelődtem magamnak, de ami tetszett, az felvéve nem volt olyan jó, úgyhogy még keresem az igazit, ami kényelmes, csinos és kisgyerek mellett is strapabíró. :)

Mivel ma nálunk hivatalosan is farsang volt, így a plázában ingyen fánkot osztogattak, mi is kaptunk kettőt, isteni finom volt, puha, baracklekváros, Benny ott is benyomott egy egészet, tud enni, ha beindul. :))))) Én is ettem egyet, este pedig megettük a tegnapi tejszínes csirkét, hogy ne kelljen kidobni, így ma belehúztunk megint a kajálásba... no comment, de ma nőnap van, ennyi járt. :)))) Láttam egy tök vagány műbőr dzsekit is, felpróbáltam és nagyon tetszett, de vaciláltam és végül nem vettem meg... ugye nem kell mondanom, hogy most pedig már bánom, hogy variáltam, mert ősszel is ilyet kerestem és már vettem egyet a múltkor, de az hosszabb fazon, ez pedig az az igazi dzseki fazon, lehetne variálni, úgysincs nagyon őszi, tavaszi kabátom... mindegy, megyünk mi még arrafelé... ;)))

Vettem magamnak tulipán helyett sárga rózsát, mert a tulipán elfogyott, de ezek is szépek, illatoznak itt mellettem az asztalon. :) Szeretem, ha van itthon virág, feldobják a hangulatot valahogy. Tegnap kicseréltem a bejárati ajtónkon is a díszt, végre tavaszi koszorú lehet kint, narancssárga, virágos, lepkés.... Jó hazajönni erre a látványra. :)))

Holnap P szabadnapos, így a futás mindenképp tervben van, aztán még meglátjuk, hogy mi lesz a program. Unatkozni nem fogunk, az tuti...


1 megjegyzés:

Marti M írta...

Nagyon jól néz ki a palacsinta, el is gondolkoztatott, de végül nem hagyom magam elcsábulni. Várom az új mérleget, és kicsit meghúztam magam, mert érzem, hogy sokat fog mutatni. Én kb 65-re saccolom, remélem nem lesz több.