2011. március 3., csütörtök

Szürke csütörtök

Ma mégsem kezdtem a reggeli kocogást, mert 7-kor felkeltem, bekapcsoltam a gépet, hogy megnézzem, hány fok van, de -1-et mutatott, így inkább nem rizikóztam a megfázással, elnapoltam jobb idökre a reggeli futás kezdetét inkább... nem hiányzik most senkinek egy brutál megfázás, inkább még lemegyek napközben, ha P otthon lesz, addig pedig maradnak az otthoni tornák.

ìgy még lustálkodtunk egy órát, aztán ébredt Benny, délelött csak a boltig sétáltunk le, ebédre rakott brokkolit csináltam, rizs nélkül, reszelt light mozarellával, nagyon finom lett, neki is ízlett, nem gyözte tátani a száját. :))) Délután jöttek P szülei, ök ma a bébiszitterek, én pedig már a dolgozóban vagyok... és már mikor beértem, várt a fönökasszony, hogy beszélnünk kell.... nagyon meg vannak löve a kolléganö operációja miatt és úgy kérlelt ma megint, hogy bevállaltam még az áprilist is. Mondtam neki, hogy szerintem már ne beszéljünk arról, hogy meddig kellek, majd meglátjuk, úgysem jön be az, amit letárgyalunk. :))) Jó fej volt megint, remélem, hogy majd segít tényleg összel munkát találni másik hotelben, ahol csak délelött kell dolgozni. Ùgyhogy még áprilisban is be leszek táblázva, P szülei egyböl mondták, hogy persze, vállaljam csak be, majd ök szólnak, ha nem bírják, de az a helyzet, hogy ök imádnak Bennyvel lenni, nekik ez óriási öröm, hogy vele lehetnek. :) Ùgyhogy nem kellett sokáig gondolkodni, a téma lezárva, még jövök egy darabig. Nekem is jó picit kiszabadulni, dolgoztatni az agytekervényeimet, és Bennynek is jó a változatosság.

Ma például nem hittem a fülemnek, mikor fél 7-kor hivtam öket. Még a buszon ültek hazafelé tartva a városból, BABAKOCSI NÈLKÜL (nálam már negyed óra után vissza akar ülni, ezért mindig viszem, mert elég nehéz cipelni öt), voltak valami zongorakoncerten, egy cukrászdában, ahol KETTÖ DARAB lekváros fánkot benyomott a fiatalember, utána vettek sajtot és úgy jöttek hazafelé... komolyan mondom, lassan már gondolkodok rajta, hogy bekamerázom ezt a csibészt, hogy mit csinálnak vele, hogy ennyire más, mint velünk. :)))) Tudom, tudom, a nagyszülökkel minden más, na de ennyire?????? :)))) mindegy, örülök, hogy jól érzik magukat együtt, fontos ez nagyon.

Délelött mivel kimaradt a futás, így nem akartam mégsem torna nélkül maradni (készülni kell a hös versenyre ;) ), így még pont belefér a Réka Add önmagad 1-böl a talaj rész, 21 perc volt, még ráhúztam kb. négy percet, hogy legyen még pár plussz has feladat is.

Mondjuk, ma nasi is volt, így volt mit ledolgozni, mert a boltban észrevettem, hogy a kedvenc dragee keksiböl most van limitált kiadású, erdei gyümölcs joghurt izesítésü, és gyorsan vettem egy zacsival, amit hááát én fel is faltam, mind egy szemig. :))))) de legalább így már holnap nem fog ott illatozni a konyhában, nem lesz kísértés. :) Tegnap sütöttem kilófalós lisztböl almáspitét, fél adagot, nagyon finom lett, sokkal jobb, mint a teljes kiörlésü lisztböl, bár nem ettem sokat belöle, hagytam az anyósoméknak is és P is vitt dolgozni párat.
Már kinéztem a könyvböl a túrós batyú kilófalós receptjét is, most azzal szemezgetek, talán holnap vagy hétvégén megcsinálom, már vettem zsírszegény túrót is. :)

Holnap P 6-ra megy csak, és állítólag jó idö is lesz, így esélyes a lenti kocogás, de majd meglátom, már nem tervezem annyira, mert akkor tuti, közbejön valami.

Ma van a híres bécsi operabál, már megy a készülödés, tölünk is ment pár vendég, csinosak voltak nagyon. A fönökasszonyom megengedte, hogy nézzem, biztos szuper hangulat lehet ott. Van egy idösebb házaspár, németek, ök minden évben jönnek, már nagyon régóta, és már másnap foglalják is le a hotelszobát és a jegyeket a következö évre. :) Egyszer jó lenne eljutni, bár P-t inkább egy rock and roll buliba lehetne elcsalni, mintsem az operába.... :)))))

Nincsenek megjegyzések: