2011. március 31., csütörtök

Migrén

Sajnos ma meglátogatott, így a futás elmaradt....

Már tegnapelött is fájt a fejem délután, akkor a gyogyszer segített, de tegnap is elöjött, akkor még gyógyszer nélkül elviselhetö volt, de éjjelre nagyon felerösödött, alig aludtam valamit.... :((( Hajnal ötkor bevettem egy gyógyszert, de nem igazán hatott, mondjuk üres gyomorral nem is csodálom...igy fél hétkor lenyomtam a vekkeremet és próbáltam még pihenni picit.

Reggeli után megint bevettem egy gyógyszert, az már kicsit hatott, azzal most le vagyok tompitva, de most újra kezd nyomni, makacs egy dolog ez a migrén sajnos. :((( Már éppen elkiabáltam hétvégén, hogy megúsztam, mert általában nálam akkor szokott fellépni, mikor megjön, de most úgy látszik, közben is ugrándoznak a hormonjaim, örülök neki nagyon.... általában három napig tart egy ilyen migrénroham nálam, úgyhogy tényleg reménykedek, hogy a mai nappal be is fejezödik.

Olyan mérges voltam, hogy nem tudtam reggel futni, pedig vártam nagyon, mivel délután jöttem dolgozni, és így nincs idöm már tornázni... mindegy, legalább lett egy pihenönapom, néha ilyen is kell.

Tegnap reggel megint futással kezdtem a napot, 50 percet lent voltam, kb. 6 km kocoghattam, most probálok arra figyelni, hogy kényelmes, zsírégetö tempoval kocogjak, ne "rohanjak". :) Délután állatkertben voltunk, Bennyvel elöször, kiváncsian vártuk a reakcióját az állatokra, de annyira nem volt elájulva, mint vártuk. :) Azt hiszem, hogy még kicsi hozzá, de azért a mozgó állatok érdekelték, de a lusták, a sziesztázók már kevésbé. :))))) Rengetegen voltak, a jó idö mindenkit kicsalogatott, ami érthetö is. Viszont óriási lett a park, a mi két óránk nem volt elég körbejárni, egyszer majd több idöre megyünk, tegnap még téli idöszámitás volt és fél 6-kor zártak, de péntektöl tovább lesz nyitva.

Állatkert után még átsétáltunk a schönbrunni kastélyhoz is a parkban, nagyon jó kis délután volt, kellemesen elfáradtunk.

Holnap indul Anynél meghirdetett kitartó április program, és ezzel egy idöben Martinellinél is erösitem továbbra is a hónap höse motivációs csapatot, ahol a sportolást, mozgást tartjuk nyilván. Rám fér egy kis szigor, közeledik a jó idö, amikor le kell majd vetköznünk, van még mit dolgoznom magamon. :)))) Nagyon jó kis csapat jött össze mindkét oldalon, motiváljuk egymást, hiszen közös a célunk: csinik akarunk lenni nyárra, mert vár a madzagosbikini minket!!!!! :))))

2 megjegyzés:

Marti M írta...

Nekem előtte szokott fájni ilyen rémesen a fejem. Pihenj és hátha holnapra már nem fog fájni.

Bambi1978 írta...

általában nekem is elötte, már kezdtem örülni, hogy most "elfelejtette".... de sajnos megkésve, de itt van ez a rém. :(