2011. április 1., péntek

Kitartó április

kezdődik a mai naptól...

Legalábbis megpróbálok keretek között odafigyelni a továbbiakban a kajálásaimra és a tornákra, mert ez a télen felkúszott két kg zavar, még ha esetleg tényleg izomnövekedés miatt, akkor is vannak még párnák, amikből lehetne faragni a bikiniszezonra. :) Úgyhogy nincs mese, én is áprilisi lány lettem!!!

Két szempontból is áprilisi lány vagyok, az egyik eleve adott, mert április 8án születtem, tehát "április bolondja" vagyok én is, a másik pedig most ez a jó kis csapat, akikkel erősítjük, motiváljuk egymást! Eddig csak kívülről szemléltem a fogyiversenyeket, de most eljött a pillanat, hogy csatlakozzak, mert hiányzott a motiváció, kezdtem elveszíteni a kedvemet a kajálások terén és ezért többször csúszott be olyan is, aminek nem kellett volna... Tehát munkára fel megint, cél újra a madzagos bikini!!!! :))))

Ennek fényében ma reggel felkeltem fél 7-kor futni, bár féltem, hogy nem fog menni, mivel tegnap délutános voltam és majdnem éjfél volt, mire ágyba kerültem, de mivel tegnap kimaradt migrén miatt, így ma mindenképp pótolni akartam, ezért megtáltosodtam hajnalban. :)))) Bár először még megijedtem, mert vizesek voltak a járdák, de aztán lemerészkedtem és szerencsére épp nem esett az eső, úgyhogy jóóóó nagy kört futottam, és a vége 50 perc lett. Jól esett nagyon, utána gyors tusolás és nyugodt reggelizés, és indulhatott a nap.

Ma igazi áprilisi, bolond időjárás volt itt, hol esett az eső, hol száz ágra sütött a nap és meleg volt... talán ennek köszönhetően ismét nyomni kezdett a fejem, de szerencsére nem vészesen... délelőtt bevásároltunk, sétáltunk, P ebédre halacskát sütött pár szem petrezselymes krumplival, míg a fiúk aludtak, én kitakarítottam a fürdőt és megnéztem a tegnapi Barátok közt részt a neten. :) Délután lementünk Kismacival postára és vaciláltam, hogy hova menjünk utána, de péntek délutánra való tekintettel inkább nem plázáztunk, mert általában ilyenkor már tömeg van mindenhol, hanem a környéken sétáltunk, én igyekeztem gyors tempoval haladni, ami kb. fél órán át sikerült is. :) Utána kiszállt Benny is és kavicsokkal játszott, így totyogva haladtunk, el is kapott minket egy jó nagy zuhi... :)))) Ráadásul pont olyan részen jártunk, ahol nem tudtam beállni vele sehova, úgyhogy kipróbáltam a quinny sportbabakocsival való futást is, Kismaci nagy örömére, mert neki nagyon bejött, ahogy az anyja futva tolta a bébijárgányát, végig rötyögött, kacagott. :)))) lehet, hogy be kellene vezetnünk napi edzésként???? mondjuk, ma tuti, hogy az újdonság varázsa volt, ha tényleg futócipőt húznék, akkor tuti, hogy mindig sétálni akarna inkább. Murphy....... :))))

Este megfőztem holnapra a fiúknak a paprikás krumplit, mert én a hétvégén délelőttös leszek mindkét nap, és gyorsan összekotyvasztottam egy adag padlizsánkrémet is, azt viszek majd abonettel a hotelbe, gyümölcsöt ehetek ott is, így nem fogok éhezni. :) Nagyon finom lett , jó fokhagymásra csináltam, nyammmmm.

Ami pedig a kitartó áprilist illeti: ma legalább tizenötször nyitottam ki a nasis szekrényt, mert tudtam, hogy van bent csokis cantuccini és kakaós nápolyi, de aztán visszacsuktam... nehezen, de kibírtam, hogy ne nassoljak, helyette mondjuk lecsúszott egy kis szelet barna, magvas kenyér, Benny hagyta meg a vacsoráját, és nem volt szívem kidobni. De inkább az, mint az édesség, úgy voltam vele. :)) Nekem ez már nagy tett!!! :)))))

Este pedig, miután letettem a kópét aludni, még gyorsan lenyomtam a Réka Add Önmagad 3-ból a fél órás has részt, most ez a kedvencem, mert tök gyorsan elmegy a fél óra és szuperul átdolgozza a hasizmokat!!!

Holnap és holnapután sajna a futás elmarad, mert fél 6-kor kelek, 6 után már indulok dolgozni. Holnap P lesz Bennyvel, de mire én hazaérek, ő éppen megy majd, melegváltás lesz, vasárnap pedig P szülei vigyáznak a kis unokájukra, de ők is utána mennek a városba, tehát majd két esti torna lesz beiktatva, ezt tervezem.

Múlt hónapban nagyon belehúztam torna terén, én is meglepődtem magamon, mert Martinellinél a havi összesítésben én lettem a győztes, 1488 perc tornázással. Fura így visszanézni, hogy ennyit tornáztam, de jó is, mert tényleg örömöm lelem benne és nem muszájból csinálom. Szerintem ez nagyon fontos dolog a tornában!!!! Mondjuk, az is tény, hogy ha nem lett volna a Nap hőse verseny, akkor egy-két napon megelégedtem volna a reggeli futással vagy 20 perc tornával, de a többiek és a táblázat motivált és meghozta a kedvemet mindig egy kis kiegészítéshez. :)))

Nagyon szép virtuális kupát kaptam, még egyszer nagyon szépen köszönöm!!!!!


Mindenkinek kitartó áprilist és örömmel teli mozgást kívánok az elkövetkezendő hetekre!!!! :)))

4 megjegyzés:

Marti M írta...

Nagyon jól mutat a kupa nálad! Gratulálok, megérdemelted, mert megdolgoztál érte!

Csillámpóni írta...

Gratulálok, megérdemelted!

Szerencsés vagy, hogy tudtál ma futni. Nálunk esett reggel 10-ig,akkor meg már a m.helyen voltam. Direkt reggelre hagytam a hajmosást is, hogy még futok, erre ez a hülye idő... Gondolom te is így érzel, ha nem futhatsz.

Bambi1978 írta...

Köszi Martinelli még egyszer!! :)

Csillámpóni, dettó így érzek én is, ha valami keresztbe húzza a számításaimat, mint pl. tegnap a migrén... :(( Szeretem reggel futással kezdeni a napot, teljesen más utána a kedvem is. Remélem, hogy holnap tudsz majd menni, én sajna most két reggelt kihagyok a munka miatt, de majd hétfőtől újra startolok. :)

Csillámpóni írta...

Én is dolgozom holnap és mivel a családtagok otthon vannak így reggel főzök, de próbálom úgy kalkulálni, hogy összejöjjön a dolog, majd korábban kelek :)